Olen yrittänyt saada yhteyttä kyseisellä vikakoodinlukijalla (usb-versio) vm. 2000 Zafiraan X18XE1 koneella, eikä yhteyttä saa muodostettua mihinkään moduuliin. Olen saanut muutettua usb:n com-portiksi ja olen yrittänyt muuttaa niitä nopeus ym. asetuksia sekä siellä com-portin säädöissä että itse ohjelmassa. Olen myös kokeillut OP-COM- ohjelmaa eikä silläkään saa yhteyttä (laitteen mukana tuli vastaava ohjelma, sekään ei toimi). Ohjelmat valittavat että ohjainlaite ei vastaa. Adapterissa oleva vihreä ledi vilkahtaa pari kertaa jokaisella yhteydenottoyrityksellä. Auto on ollut sekä virrat päällä että käynnissä. Vehje on ostettu
http://www.sixtek.fi :n verkkokaupasta. Nyt myynnissä näkyy olevan com-portillinen versio, mistähän syystä?
Nyt kysynkin arvon foorumilaisilta, onko joku tuommoisella laitteella onnistunut saamaan yhteyden vastaavaan autoon? Ja jos on, niin millä ilveellä?
Kerrankin olisi vehkeelle käyttöä, kun alkoi moottorin vikavalo palamaan. Tyhjäkäynti muuttuu hiukan huonommaksi kun vikavalo syttyy, yleensä syttyminen tapahtuu kun kone on kunnolla lämmin.