moottorivalo palaa
Re: moottorivalo palaa
ostin auton vasta eikä ole kokemusta näistä tee se itse hommista. kun tää on ensimmäinen uudempi malli, jolle ei oikein itse voi tehdä mitään, en tahdo vaan tehä heti ensimmäiseksi oikkaria. ei löytynyt käsijarrusta
juha69 kirjoitti:ostin auton vasta eikä ole kokemusta näistä tee se itse hommista. kun tää on ensimmäinen uudempi malli, jolle ei oikein itse voi tehdä mitään, en tahdo vaan tehä heti ensimmäiseksi oikkaria. ei löytynyt käsijarrusta
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
Se luukku on siinä käsijarrukahvan alapuolella keskikonsolissa. Ulkomuistista n. 20mm x 50mm kokoinen muoviluukku. Vaatii esim. ruuvarin, et saa sen kammettua auki.juha69 kirjoitti:ostin auton vasta eikä ole kokemusta näistä tee se itse hommista. kun tää on ensimmäinen uudempi malli, jolle ei oikein itse voi tehdä mitään, en tahdo vaan tehä heti ensimmäiseksi oikkaria. ei löytynyt käsijarrusta
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- kadett90
- OCF Member 2024

Tuossa pistokkeen sijainti ja tuolla aikaisemmin lukuohjeet.
Jos et nyt noista ymmärrä niin vie suosiolla liikkeeseen vaan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kiitos nyt kauheasti sulle,kun yrität kovasti auttaa.Koitan tuotakin.kadett90 kirjoitti:Tuossa pistokkeen sijainti ja tuolla aikaisemmin lukuohjeet.
pistoke löytyi kiitosjuha69 kirjoitti:Kiitos nyt kauheasti sulle,kun yrität kovasti auttaa.Koitan tuotakin.kadett90 kirjoitti:Tuossa pistokkeen sijainti ja tuolla aikaisemmin lukuohjeet.
Oikein tuhannet kiitokset vaivan näöstä. oman koodilaskelman mukaan nokka anturissa vika.
- kadett90
- OCF Member 2024

Oliko 0340.
Onnistuihan se, säästit kuitenkin jo melkeimpä tuon anturin hinnan lukiessasi koodit itse edellyttäen että koodi oikea
tässä anturivaihtoehdot ja hinnat:
YKK-anturi Opel X-moott NOKKA 10-9109 2,0-X20XE ->98 YKK-anturi/NOKKAaks NELIÖliitin/Tarvike 34.50 €
YKK-ant Opel X-moott NOKKA"GM" 10-9209 2,0-X20XE ->98 YKK-anturi/NOKKAaks NELIÖliitin/aito GM 49.90 €
YKK-anturi+johto Opel-16V 10-9208 2,0-X20XE ->98 YKK-anturi+johto/NOKKAaks (korjaussarja SOIKEAlla liittimellä, X20XE, alkuperäinen GM/Hella/Siemens) 99.90 €
YKK-anturi Opel-16V 10-9213 2,0-X20XE ->98 YKK-anturi/NOKKAaks SOIKEAlla liittimellä jos vaihdettu korjaussarja (Aito GM, X20XE) [1996 -
tässä anturivaihtoehdot ja hinnat:
YKK-anturi Opel X-moott NOKKA 10-9109 2,0-X20XE ->98 YKK-anturi/NOKKAaks NELIÖliitin/Tarvike 34.50 €
YKK-ant Opel X-moott NOKKA"GM" 10-9209 2,0-X20XE ->98 YKK-anturi/NOKKAaks NELIÖliitin/aito GM 49.90 €
YKK-anturi+johto Opel-16V 10-9208 2,0-X20XE ->98 YKK-anturi+johto/NOKKAaks (korjaussarja SOIKEAlla liittimellä, X20XE, alkuperäinen GM/Hella/Siemens) 99.90 €
YKK-anturi Opel-16V 10-9213 2,0-X20XE ->98 YKK-anturi/NOKKAaks SOIKEAlla liittimellä jos vaihdettu korjaussarja (Aito GM, X20XE) [1996 -
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella