joo en yhtään epäile sitä mut eipä tolla kauppakassilla kannata hirveesti lähtee ajeleen varsinkaan kun ei vielä ole edes kesärenkaita siihenJarno kirjoitti:No jos sä oot töissä niin et varmaan tarvitse autoas?G.T.S kirjoitti: Vähän sama mieli tekis mut pakko mennä töihin
Mähän voisin lähtee opettamaan sun Astralle vähän ajolinjoja.
Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 1.4. ja 18.4.
Mulla muuten on niitä nettiosoitetarroja...
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Ei oo mahdollista, selviytyikö ne oikeesti tänne asti 
Eikös ata:n dohc koneiset huuda radalle pääsyä?
Apus yks sit tänne päin ens viikon miitissä jos vain sinne pääset?Jarno kirjoitti:Mulla muuten on niitä nettiosoitetarroja...
Toisessa on talvirenkaat alla vieläkin ja toisessa taas ei ole leimaa. Ja siinäkin on talvirenkaat alla vaikka olisikin. Ei, nyt ei ratapäiville ehdi vain millään. Ensi viikolla sinne Lahteen pitää mennä kuitenkin näyttelyyn. Sen takia ei pääse varmaan käymään myöskään Eurocruisingeissa, jos pitää olla kerhon näyttelyosastoa rakentamassa Lahdessa. Calibrakin on taas jemmattu sisätiloihin säilöön viime viikolla, tällä kertaa Espooseen...jpisto kirjoitti:Ei oo mahdollista, selviytyikö ne oikeesti tänne asti
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 6.5. ja 16.5.
Torstaina nähdään, mikäli kelit sallii ja auto on ehditty pestä 
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Tulossa, jos ei ihmeitä satu

Torstaiksi ( tällä tietoa) luvattu poutaa kahden sateisen päivän välissäenne kirjoitti:Torstaina nähdään, mikäli kelit sallii ja auto on ehditty pestä
Tulossa ollaan 

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Ottakaa 2 euron kolikoita mukaan.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
eiks electron kelpaaJarno kirjoitti:Ottakaa 2 euron kolikoita mukaan.
Mä tuun OPCllä kanssa ja otan mun vanteen mukaan. Niin, mun vanteen. Mulla on vanne.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Tuli mentyä jo kuudelta ensin syömään tuonne, joten tuli sitten lähdettyä pois jo puoli kymmenen aikoihin. Oli kyllä selvästi tuo Astra H suosikkimallina paikalla...
Ja Karin sininen Lotari oli kyllä näyttävä peli!
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Ei ole Lotari...ata kirjoitti: Karin sininen Lotari oli kyllä näyttävä peli!
En ymmärrä miten autosta tulee Lotari jos siihen vaihdetaan sellaisen moottori...
Sori,oli ihan pakko...
En kirjoittanutkaan Lotus Omega... Lotari ei taida olla virallinen termi kuitenkaan mikä lukisi rekisteriotteessa...telwin kirjoitti:Ei ole Lotari...ata kirjoitti: Karin sininen Lotari oli kyllä näyttävä peli!
En ymmärrä miten autosta tulee Lotari jos siihen vaihdetaan sellaisen moottori...
Sori,oli ihan pakko...
Joo,varmasti on hieno peli,sen käsityksen ainakin itse olen saanut ja kuulemma se on sen Lotus Omegan proton näköinen...?