NYT TARVII APUA. Miten vaihtaa ratti B omegaan
NYT TARVII APUA. Miten vaihtaa ratti B omegaan
Kertokaa miten saan vaihdettua tommoseen b omegaan jonkun vähän enemmän racing tyylisen ratin . Kun ongelmana on se airback, miten iso operaatio se ratin vaihto olis. Tarvis nopeesti apua pitäis päästä osia jo ruuvaileen
.
Opel omega B, 2.0 16v,- vm95
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Re: NYT TARVII APUA. Miten vaihtaa ratti
Airbag:itöntä rattia et siihen lain mukaan saa vaihtaa. uudemmilla noita on tuunailtu, B1: '96 muistaakseni muuttui ja '98 kait myös. B1-vectroissa samoja.. Jotain airbag-tuning rattejakin myynnissä ollut, mutta rumia ja melkoisen kalliita..
Ja irroittaessa kannattaa ottaa akun kenkä irti, ja varrota 15min-2h että bägi ei vahingossakaan hyppää silmille.
Ja irroittaessa kannattaa ottaa akun kenkä irti, ja varrota 15min-2h että bägi ei vahingossakaan hyppää silmille.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Re: NYT TARVII APUA. Miten vaihtaa ratti
joo, eli et sitä laillisesti voi vaihtaa. mutta vaihto toimii silleen että otat tosiaan vaikka sen akun kokonaan pois ja odotat ettei sinne mitään varausta jää. vaikka 2 tuntia niin aina parempi. se Airbag osa on kiinni siellä ratin takana. olikohan 2kpl torx ruuveja. ne pois ja bagi lähtee irti. sitten sähköpistoke irti. sitten vaan se iso mutteri irti ja revit sen ratin pois. tiukassa se tietenkin on ja jotkut on siihen jotain ulosvetäjiä tehneetkin. itse olen aina irrottanut sen käsipelillä.
Re: NYT TARVII APUA. Miten vaihtaa ratti B omegaan
mulla on ihan a vectran luisin napa ja luisin ratti
akun kenkä irti, oottelin puoltuntia ihan vaa varulta. bägi ja ratti irti ja uus tilalle.
laitonta on joo mut elämä on.
akun kenkä irti, oottelin puoltuntia ihan vaa varulta. bägi ja ratti irti ja uus tilalle.
laitonta on joo mut elämä on.
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut