Eli ongelmana on tuo ulkolämpömittari mikä on näytellyt kokoajan 20-30 lukemia. Viime kesänä toimi, mutta talven tullessa alkoi taas sekoilemaan kun kelit meni miinukselle ja välillä plussalle. Nyt kelit ovat lämmeneet taas mutta mittari näyttelee noita 'tropiikin' lukemia. Viallinen lämpötila-anturi vai jossain liittimissä/johdoissa vikaa?
edit. Ja mistä voisi etsiä sitä anturia....
B Vectran ulkolämpömittari sekoilee
B Vectran ulkolämpömittari sekoilee
BMW 320i "M3" E36 S50B30
Re: B Vectran ulkolämpömittari sekoilee
Anturi on etupuskurin takana, ihan keskellä. Omaan ainakin helpotti kun laitoin vähän yleisöljyä liittimeen.
Viititkö vielä kertoa että mitä pitää tehdä että pääsee käsiksi tuohon anturiin?
BMW 320i "M3" E36 S50B30
itellä on joku anturi maskin takana siinä keskiriusssa onk tuo lämpömittarin vain minkä? ite olen kuvitellut että on tuon lämpömittarin
se on just siinä keskellä jäähdyttimen palkissa kiinni, muistaakseni riittää että ottaa maskin pois,
opel vectra c 2,2 gts
itse ronkin sen paikalleen ilman maskin irrottamista öljynvaihdon yhteydessä en kyllä muista mistä välistä
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Mulla näytti omegan mittari myös 40-50c lukemia kun todellisuudessa oli jotain ~15c. Meinasin uuden anturin hakea, mutta kun olin muun asian takia maajohtoa pitänyt tunnin irti, tietokoneen nollautumisen jälkeen mittari rupesi näyttämään normaalisti.
Jännä juttu..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"