Suomi-auto myös tämä, mut ei muuta kuin kaiken kattava huoltokirja mukana.Mutta mulla toi on suomi-auto ja siten suomenkielinen ohjekirja, niin katonpa sieltä tässä jahka kerkeän / muistan.
Laittele tietoo kun kerkeet.
Suomi-auto myös tämä, mut ei muuta kuin kaiken kattava huoltokirja mukana.Mutta mulla toi on suomi-auto ja siten suomenkielinen ohjekirja, niin katonpa sieltä tässä jahka kerkeän / muistan.
häjy kirjoitti:Suomi-auto myös tämä, mut ei muuta kuin kaiken kattava huoltokirja mukana.Mutta mulla toi on suomi-auto ja siten suomenkielinen ohjekirja, niin katonpa sieltä tässä jahka kerkeän / muistan.![]()
Laittele tietoo kun kerkeet.
Saiskos jostain www:stä selville montako näitä on täällä, esim Suomi-autoina + tuliaisina ?Ohhoh ja kun mä luulin että toi mun on about ainoa noilla varustein oleva kolme litranen executor Suomi-auto. No, taitaa silti olla yhden käden sormin laskettavissa nuo vessat - Suomi-autoina siis. Saksan tuliaisia on varmaankin ehditty jo jonkin verran tuoda.
EXECUTIVE, kaikkien Elegance varusteiden lisäksi;
-nahkavrhoilu, kolme eri väriä
-17" vanteet
-sähkötoimiset etuistuimet muistilla
-4:n cd:n vaihtaja
-Bose äänentoistojärjstelmä
-takaikkunan verho (sedan)
-automaattinen maavaran säätö (caravan)
-hälytin
-nopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin.
Nämä siis Suomessa myydyissä autoissa Syyskuussa 2000. Saksassa uutena mydyissä malleissa ero Suomen vastaaviin. Sporttia ei tästä opuksesta löytynyt, mutta recaron nahkaiset etupenkit lisävarusteena
Mulla oli alla 17" orkkiksen näköiset vanteet.hmm... itellä tuli kyllä kahdet 16" vanteet ja eikä mulla oo tota säätyvää ohjaustehostinta.

Eli kyseessä jokin helmiäis/metalli/efektiväri hässäkkä, Suomennettunaep, se se värikoodi on
385/89L: Graphite II Mica (00-) Z = applies to two-coat painting
(as 2 coats of a plain colour ; 2 coats metallic and 2 coats mineral effect paint)
...jotain sellaista kai...häjy kirjoitti:Eli kyseessä jokin helmiäis/metalli/efektiväri hässäkkä, Suomennettunaep, se se värikoodi on
385/89L: Graphite II Mica (00-) Z = applies to two-coat painting
(as 2 coats of a plain colour ; 2 coats metallic and 2 coats mineral effect paint)????
Kiitos kehuista !!!!Hieno Omega
Olen ollut aina Omega friikki ja olen sitä edelleen![]()
Taitaa olla vakio varuste b omegassa,ainakin -90 ja uudemmissa 6syl a omegoissa jo moinen...Mixu_N kirjoitti: ja eikä mulla oo tota säätyvää ohjaustehostinta.
Voisko olla että ilmastoinnin keräämä huurre sulanu? Faijan vanhassa nissanissa teki sitä ja pitkään etittiin mistä tulihäjy kirjoitti: Huomasin tänään, kun ajoin aamulla töihin ja auto oli kokopäivän ---> 8h ollut parkissa, niin vänkärinpuolen sumarin kohdalle oli tiputtanut jotain ja tippui tippa kerrallaan viel silloinkin, tosin aika verkalleen mut kuitenkin,,,,mitähän toi kirkas litku on, eipä siinä nyt paljoo oo vaihtoehtoja mitä sieltä vois tulla...ei oo ainakaan jäähdytin-nestettä...
Ei haise eikä maistu millekkään, on kirkasta väriltään....vuotaako jokin ilmastoinnin keno tms ???
Edit: Näkyy muuten asfaltilla sattumalta se tiputusläiskä tuossa viimeisessä kuvassa !!!!!!