Mv6 Omega
Re: Mv6 Omega
ooppeli mainen 
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
- Undertaker
- 'Diplomat'

kestää aikansa
Itsellä sigun auto ja auto olla minulla n.35tkm ajan ja mitään muuta en ole tehnyt koneelle kuin: tulpat, öljyt, suodatin, jakopää + EGR tulppaus.
Auto ei ole ollut kauppakassina vaan kuten sigusta saattaa päätellä, se on ollut kovassa käytössä ja luotettavin auto mitä minulla ollut.
Muut kärryt ei ole kestäneet minun "vaativaa" käyttöä mutta tuo tykkää mitä enemmän sille kenkää antaa
Autolla nyt ajettu karvan päälle 300tkm.
Auto ei ole ollut kauppakassina vaan kuten sigusta saattaa päätellä, se on ollut kovassa käytössä ja luotettavin auto mitä minulla ollut.
Muut kärryt ei ole kestäneet minun "vaativaa" käyttöä mutta tuo tykkää mitä enemmän sille kenkää antaa
Autolla nyt ajettu karvan päälle 300tkm.
Aiheesta on kyllä niin paljon juttua täällä ja muuallakin että hakemalla löytää.
Sanotaan silti että itellä vajaa 200tkm ajettu MV6 vm. 94 ei ole mikään huolettomin auto. Itellä vajaa 10tkm ollut ja Yläkerta on pitäny käydä jo läpi. Tosin kyllä se kyydeissä sen antaa takasin. Kädettömälle ihmiselle en suosittele todellakaan (ellei ole rahaa viiä liikkeeseen), mutta jos vähänkään tajuaa autojen päälle ja osaa jotain remonttia tehdäkin niin mikäpä ettei. Kannentiivisteet ja venttiilikopat ois hyvä olla rempattu, ettei kuse öljyä. Ja mielummin 300tkm ajettu hyvin pidetty säännölisestä ajosta kuin 150tkm ajettu huonosti pidetty..
Sanotaan silti että itellä vajaa 200tkm ajettu MV6 vm. 94 ei ole mikään huolettomin auto. Itellä vajaa 10tkm ollut ja Yläkerta on pitäny käydä jo läpi. Tosin kyllä se kyydeissä sen antaa takasin. Kädettömälle ihmiselle en suosittele todellakaan (ellei ole rahaa viiä liikkeeseen), mutta jos vähänkään tajuaa autojen päälle ja osaa jotain remonttia tehdäkin niin mikäpä ettei. Kannentiivisteet ja venttiilikopat ois hyvä olla rempattu, ettei kuse öljyä. Ja mielummin 300tkm ajettu hyvin pidetty säännölisestä ajosta kuin 150tkm ajettu huonosti pidetty..
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
itsellä vajaa 300tkm ajettu ja hyvin on rokannut 4vuotta. normaalit huollot tietenkin tehnyt ajallaan ja vaihdellut kuluvia osia mitä muihinkin pitää vaihtaa. nyt etsinyt röpeltämis vikaa ja se löytyi puolasta. se vaihtoon ja sitten taas pitäisi toimia.
wille oletko ihan varma nuista kilometreistä? nimittäin JOS on tuontiauto niin ei kilometrit välttämättä pidä paikkaansa, mutta tottakai suomestakin niitä huijareita löytyy
kuulostaa vaan oudolta kun alle 200tkm ajettu ja kansiremontti pitänyt tehdä. 
kyllä jotain osaamista löytyy..ja en halua viedä korjaamolle kun haluan oppia uutta.no kuullu oon sellaista juttua että kannet olis heikkoja niissä.mut se olis semmoinen auto mikä kiinnostais tällä hetkellä=)
ei kait ne kannet noissa sen heikompia oo kun missään muissa. kaikistahan se pahvi aikanaan palaa. venttiilikopat noissa tuppaa vuotamaan
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
En ole, mutta auton suomen historian tiedän. Ollut yhdellä omistajalla suomessa ollessa minua ennen. Esim. viimeisen 4 vuoden aikana ennen minulle tuloa autolla oli ajettu vajaa 9000km. Omegan lisäksi hepulla oli 3-4 muuta autoa, siksi pienet kilometrit jne. Sen takia tuo varmaan minun vähän kovemmassa käytössä onkin korkannut. On ihan tyypillistä näissä v6 omegoissa että saa kansipahvin n.200tkm kohdilla vaihtaa. Tiedän MONTA muutakin omegaa joissa on sama remontti tehty samoissa kilometrilukemissa. Tosiaan kannet OK mutta pahvi aivan paskana. Nuo venttiilikopat on tosiaan vielä yleisempi vuoto kohta..badington kirjoitti: wille oletko ihan varma nuista kilometreistä? nimittäin JOS on tuontiauto niin ei kilometrit välttämättä pidä paikkaansa, mutta tottakai suomestakin niitä huijareita löytyykuulostaa vaan oudolta kun alle 200tkm ajettu ja kansiremontti pitänyt tehdä.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2