Apua nopeesti. Omega B valot ei toimi
Re: Apua nopeesti. Omega B valot ei toimi
Kannattaa koittaa että painat sen koko virta kytkimen kunnolla siihen omalle paikalleen, ja mulla ainakin alkoi toimimaan kun vähän taivutin niitä napuja ja löin sen vähän lujempaa paikalleen. voi olla että mulle se vain ei saanut kontaktia kunnolla jos se oli löysästi kiinni.
Opel omega B, 2.0 16v,- vm95
joo kokeilin mutta eipä nuo katkaisijat paljoo maksa onneks käytettynä
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
Mulla toimii vm97 b ompussa lyhyet ja parkit normaalisti, mutta pitkät ei ollenkaan eikä myöskään valojen korkeudensäätö. Huomasin justiinsa että siellä ei tannut olla valojen relettä ollenkaan, mutta miten on sitten mahdollista että lyhyet toimii vai meneekö vaan pitkät releen kautta? Sulakkeet, polttimot yms ehjät. Sitten toi korkeudensäätö nii missäköhän siinä yleensä on vika? toiselta puolelta kuuluu kyllä surina kun sitä käyttää mutta valoille ei tapahdu mitään, toisella puolella ei edes kuulu mitään.
Noissa oli jotku paskat xenonit vakioumpioissa ja aivan järjettömän näköisiä sähköliitoksia ja muutenkin auto on melkonen räpellys että hyvin mahdollisesti kaikki viat on ihan ton auton räpeltäjän aiheuttamia, mutta tulisko mitään mieleen mistä noi voi johtua?
Noissa oli jotku paskat xenonit vakioumpioissa ja aivan järjettömän näköisiä sähköliitoksia ja muutenkin auto on melkonen räpellys että hyvin mahdollisesti kaikki viat on ihan ton auton räpeltäjän aiheuttamia, mutta tulisko mitään mieleen mistä noi voi johtua?