ata kirjoitti:Bongailin tuossa työpaikan parkkiksella vaaleankeltaista A-Tigraa pitkin viikkoa ja tänään huomasin että se on yhden tutun entisen työkaverin auto joka on samalla kurssilla täällä töissä vielä millä itsekin tällä hetkellä...
Onko tää tuttu ulkomaalainen? En muuten kysyis mutta meidän naapurilla kans vaaleankeltainen Tigra ja on vissiin Nokialla tai NSN:llä töissä..
Joo on italialainen kaveri, puhuu kyllä ihan sujuvaa suomea(kin)... Ei ole Nokialla eikä NSN:llä, vaan yhdellä alihankkijalla (oli kyllä ennen tuolla meidän osastolla ennenkuin siirtyi tuonne muutaman entisen työkaverin perustaman alihankkijan puolelle samoihin hommiin). Mutta voipi olla hyvinkin sama tyyppi ja sama auto.
Tänään tuli bongattua Vantaan jenkkicruisingeissa 3 C-Kadettia, josta yksi 4-ovinen ja yksi B-Kadetti vielä päälle ja taisi siellä joku laiteltu Astrakin olla sivummalla parkissa. Omaa Calibraa ei tässä lasketa, sillä olin itse liikenteessä... mutta eihän sitä nyt omaa autoa bongata voi jos sillä on itse tullut...
Born to lose kirjoitti:Joo, taisin sutki nähä sillon. Olikos sulla jotain tummaa vannetta omegassa?
Joo tommoset graffitin harmaat vanteethan siellä pyörii. Aika aktiivisesti oon lukenu topikkia, vaan 4 sivuu jäljessä.
Tänään bongailtu noin puoli kuudelta punanen calibra kääntymässä Tattarisuolle Rapen kohdilla, kun itse lähdin sieltä poies. Sitten Hetki siitä eteenpäin Puistolassa punainen farkku B-omega tummilla valoilla ja vauxhallin maskilla. Ja koko päivän on meidän pihassa seissyt siisti musta facelift B-vectra nahkapenkeillä, inter actionin vanteilla ja 2.5 V6. Kyllä noilla tuntimerkeillä tunnistaa omakseen ilman, että kertoo paikkaa sen tarkemmin. Hieno on, ihailin mennen tullen kun kävin petivaatteita tomuttamassa.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
ata kirjoitti:Joo on italialainen kaveri, puhuu kyllä ihan sujuvaa suomea(kin)... Ei ole Nokialla eikä NSN:llä, vaan yhdellä alihankkijalla (oli kyllä ennen tuolla meidän osastolla ennenkuin siirtyi tuonne muutaman entisen työkaverin perustaman alihankkijan puolelle samoihin hommiin). Mutta voipi olla hyvinkin sama tyyppi ja sama auto.
Eiköhän se sitten ole sama kaveri. Tuskin montaa italialaista Tigra-kuskia täälläpäin on. Asuu tässä ihan meidän seinänaapurina. Mukava tyyppi, moikkailee aina tuosta keittiön ikkunan ohi kävellessä kun ollaan syömässä Ja hyvä tietää että puhuu sujuvaa suomea.. kun moikkaamista lukuunottamatta olen aina englantia hälle puhunut
Työpaikasta en tosiaan enempää tiennyt kuin että muutama vuosi sitten oli Nokialla..