Joo on italialainen kaveri, puhuu kyllä ihan sujuvaa suomea(kin)... Ei ole Nokialla eikä NSN:llä, vaan yhdellä alihankkijalla (oli kyllä ennen tuolla meidän osastolla ennenkuin siirtyi tuonne muutaman entisen työkaverin perustaman alihankkijan puolelle samoihin hommiin). Mutta voipi olla hyvinkin sama tyyppi ja sama auto.Simo kirjoitti:Onko tää tuttu ulkomaalainen? En muuten kysyis mutta meidän naapurilla kans vaaleankeltainen Tigra ja on vissiin Nokialla tai NSN:llä töissä..ata kirjoitti:Bongailin tuossa työpaikan parkkiksella vaaleankeltaista A-Tigraa pitkin viikkoa ja tänään huomasin että se on yhden tutun entisen työkaverin auto joka on samalla kurssilla täällä töissä vielä millä itsekin tällä hetkellä...
Tänään tuli bongattua Vantaan jenkkicruisingeissa 3 C-Kadettia, josta yksi 4-ovinen ja yksi B-Kadetti vielä päälle ja taisi siellä joku laiteltu Astrakin olla sivummalla parkissa. Omaa Calibraa ei tässä lasketa, sillä olin itse liikenteessä... mutta eihän sitä nyt omaa autoa bongata voi jos sillä on itse tullut...