b-veccu sähkölasijuttu...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja dtiveccu »

huomasin tossa et jos lasit on alhaalla ja laittaa ovet avaimella lukkoon ni menee lasit kiinni... siis ku pitää sitä avainta kääntyneenä kiinni-asentoon... ajattelin vaan että onko joku kokeillu viritellä semmosta hässäkkää et lasit menis kiinni napista lukkoon laittamallaki... siis ilman mitään varashälärihässäköitä...
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

eikö kukaan oo moista kokeillu...?
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
MAX
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAX »

Itse olen myös miettynyt tuota jo pitkään. Olisi kiva saada se toimimaan edellä mainitulla tavalla. CDX malleissa tuo toiminto oli jossain vaiheessa, mutta minun sähkötyö kokemuksella en ole lähtenyt sitä kokeilemaan.
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

ai... siinä cdx-mallissa ei siis ollu mitää hälyä vai? joidenki hälyjenhän lisävarusteena toi ilmeisesti on...
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Corsa 16v
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Corsa 16v »

pikkusen offtopic mutta ainakin mitä oon nähnyt niin audi a3:sen vakiohälytin, tai sitte se on cobra*en o ihan varma*, niin tekee em tempun. se myös avaa lasit takas kun avaa lukot napista.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Corsa 16v on 2003-09-29 21:55 ]</font>
MAX
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAX »

Juu, tuo pitää paikkansa, itsellänikin olevaan Cobraan saa tuon optiona.
Olisi vain kiva tietää millä tavalla tuo pitäisi kytkeä... Antaahan tuo jo herätteen kun avainta käännetään ja pidetään pohjassa, miksei sitten suoraan signaalista toimisi. Itse en tiedä, muut auttakoon.
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
otalka
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja otalka »

CDX malleissa on vakiona hälytin ja niissä ikkunat menee kiinni avaimesta eli kaukosäätimestä. Tämä päti ainakin omassa 98 mallisessa Vectrassa.
Kuva
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

1996-vuoden CDX:ssä EI ole hälyä vaikka on kauko-ohjattava keskuslukko.
otalka
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja otalka »

Minulla oli pari kolme vuotta sitten Vectra B 2,0 CDX -96 (tunniste T valm.nrossa) ja siinä oli nimenomaan avain, jossa oli irrallinen kauko-ohjausyksikkö (ei integroitu avimeen niinkuin uudemmissa) ja autossa oli originaali hälytin sisätutkalla.

Ilmeisesti CDX:ssäkin on eroja saman vuosimallin sisällä ?

T: Olli

Tuossa vielä huonohko sisäkuva, mutta näkyy siinä kuskin penkinlämmittimen vieressä sisätutkan nappi.

Kuva
Kuva
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Joo, ja minulla on nyt -96 CDX ja siinä on alkuperäinen hälytin. Eli kyllä niissä niitä on... :smile:

-Mikko
Audi S4 Biturbo
wille-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wille- »

mites vähän näin offtopic, kun yritän pistää hälyttimen(cobra, en lunttaamatta muista mallia) napista ovet lukkoon ni se kyllä pistää hälyttimen päälle mutta räppää lukot samantien takas auki? pitäiskö käydä näyttämässä jollain cobra-asentajalla, itsellä ei aikaisempaa kokemusta hälyttimistä:)

<font size=-1>[ This Message was edited by: wille- on 2003-10-03 14:46 ]</font>
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Ilmeisesti CDX:ssäkin on eroja saman vuosimallin sisällä ?
Mun oma oli loppuvuoden -95 auto. Ja vakiona 15" alut. Jossain vaiheessahan niihin tuli 16":t?
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

Nostetaan tää ylös jos joku on kehitellyt ratkaisua... Auto tosin on ehtinyt vaihtua astraan mutta tässäkin lasit nousee avainta kääntämällä kuten vectrassa...
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Zafirassa nousee lasit ylös kaukolla kun painaa ensin "normaalisti" ovet lukkoon ja sitten painaa uudestaan niin että varkaussuoja menee päälle ja pitää napin pohjassa.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Mielenkiintoista, ei mulla vaan lasit nouse kauko-ohjaimella ylös. :-? Avaimella lukosta kääntäen kyllä nousee.
Vastaa Viestiin