huomasin tossa et jos lasit on alhaalla ja laittaa ovet avaimella lukkoon ni menee lasit kiinni... siis ku pitää sitä avainta kääntyneenä kiinni-asentoon... ajattelin vaan että onko joku kokeillu viritellä semmosta hässäkkää et lasit menis kiinni napista lukkoon laittamallaki... siis ilman mitään varashälärihässäköitä...
Itse olen myös miettynyt tuota jo pitkään. Olisi kiva saada se toimimaan edellä mainitulla tavalla. CDX malleissa tuo toiminto oli jossain vaiheessa, mutta minun sähkötyö kokemuksella en ole lähtenyt sitä kokeilemaan.
pikkusen offtopic mutta ainakin mitä oon nähnyt niin audi a3:sen vakiohälytin, tai sitte se on cobra*en o ihan varma*, niin tekee em tempun. se myös avaa lasit takas kun avaa lukot napista.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Corsa 16v on 2003-09-29 21:55 ]</font>
Juu, tuo pitää paikkansa, itsellänikin olevaan Cobraan saa tuon optiona.
Olisi vain kiva tietää millä tavalla tuo pitäisi kytkeä... Antaahan tuo jo herätteen kun avainta käännetään ja pidetään pohjassa, miksei sitten suoraan signaalista toimisi. Itse en tiedä, muut auttakoon.
Minulla oli pari kolme vuotta sitten Vectra B 2,0 CDX -96 (tunniste T valm.nrossa) ja siinä oli nimenomaan avain, jossa oli irrallinen kauko-ohjausyksikkö (ei integroitu avimeen niinkuin uudemmissa) ja autossa oli originaali hälytin sisätutkalla.
Ilmeisesti CDX:ssäkin on eroja saman vuosimallin sisällä ?
T: Olli
Tuossa vielä huonohko sisäkuva, mutta näkyy siinä kuskin penkinlämmittimen vieressä sisätutkan nappi.
mites vähän näin offtopic, kun yritän pistää hälyttimen(cobra, en lunttaamatta muista mallia) napista ovet lukkoon ni se kyllä pistää hälyttimen päälle mutta räppää lukot samantien takas auki? pitäiskö käydä näyttämässä jollain cobra-asentajalla, itsellä ei aikaisempaa kokemusta hälyttimistä:)
<font size=-1>[ This Message was edited by: wille- on 2003-10-03 14:46 ]</font>
Nostetaan tää ylös jos joku on kehitellyt ratkaisua... Auto tosin on ehtinyt vaihtua astraan mutta tässäkin lasit nousee avainta kääntämällä kuten vectrassa...
Zafirassa nousee lasit ylös kaukolla kun painaa ensin "normaalisti" ovet lukkoon ja sitten painaa uudestaan niin että varkaussuoja menee päälle ja pitää napin pohjassa.