B-ompun ajovaloautomatiikan rele?
B-ompun ajovaloautomatiikan rele?
Yritin tuossa haulla etsiä missä sijaitsee -98 B-ompun ajovaloautomatiikan rele? Lakkasi toimimasta, liekkö hitsautunut kärjet kiinni....
Re: B-ompun ajovaloautomatiikan rele?
Mulla B-omppu-99 ja rele löytyy apukuskin jalkotilasta,oikealta puolelta,pari muovi läpykkää siinä joutuu
ottamaan pois edestä,mutta on aika helppo juttu,korjaus ohjeet löydät,vinkit ja vihjeet sivulta.
ottamaan pois edestä,mutta on aika helppo juttu,korjaus ohjeet löydät,vinkit ja vihjeet sivulta.
Kiitti infosta 
Onko loppuvuoden 98 omegassa tosiaan valomuisti ? Löysin kyllä releen joka oli ihan korroosion syömä...Olen omistanut auton useamman vuoden ja en ole nähnyt valomuistia siinä.Saa nähdä kun saa releen onko valomuisti. Itseasiassa tätä edellinenkin auto oli mulla pari vuotta enkä tiennyt sen valomuistista kunnes eräs henkilö kysyi miksei se toimi...
Kyllä suomessa myydyssä mallissa pitäisi olla valomuisti.
Voiko sen releen sinne sitten itte laittaa jos on saksasta tuotu malli. Pitääpä repiä seinää auki ja katsoa onko siellä paikkaa releelle.
joo mulla on saksantuonti eikä löytyny mitään relettä
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
Mullaki sakumalli, saiskohan tuon muistin toimimaan jos laittais vaan releen?? Hitto ku ei meinaa muistaa laittaa niitä valoja saati sitten sammuttaa 
varmaan sen onnistuu virittelemään ,mutta omassani ei ainakaan löytynyt mitään valmiita piuhoja
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
Haulla löytyy lisäätietoa, mutta sulake 8 on valomuistin sulake. Jos siellä on piuhat sulakkeelle, niin sitten on se relepohjakin ja piuhat valmiina
Eli helpompi kattoo sulakerasiasta...
Omega B2 2.6 executive