elikkäs kadetin vikavalo ei syty kun virrat kytketään sekä ajovalojen merkkivalo ei syty eikä myöskään toimi GSI kojelaudan keskellä olevat merkkivalot. missä voisi olla vika?
-lamput ovat ehjät
-mittaristoon tulee muut valot
Opel kadett e GSI vikavalo ei syty kun virrat kytketään.
Opel kadett e GSI vikavalo ei syty kun virrat kytketään.
2.8i Ascona 77' 400 look
2.5i Manta 82' 400 look
2.0Tic Omega 86'
2.9TD M-B Sprinter 96'
2.5i Manta 82' 400 look
2.0Tic Omega 86'
2.9TD M-B Sprinter 96'
Re: Opel kadett e GSI vikavalo ei syty kun virrat kytketään.
vikavalon palamattomuuden voi ainakin aiheuttaa rikkinäinen boksi ...
Miten on lähteekö käyntiin ? Mulla F GSI 16V ei käynnistynyt kun tuo moottorin vikavalo ei palanut, starttasi kyllä. Viaksi paljastui boxin rele.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Lähtee käyntiin mutta ei käy tyhjäkäyntiä ja kun nostaa kierrokset niin käy röpöttäen. missäköhän voisi olla vika, kokeiltu jo toisilla ilmamäärämittarilla ja moottorin boxilla.Arg! kirjoitti:Miten on lähteekö käyntiin ? Mulla F GSI 16V ei käynnistynyt kun tuo moottorin vikavalo ei palanut, starttasi kyllä. Viaksi paljastui boxin rele.
2.8i Ascona 77' 400 look
2.5i Manta 82' 400 look
2.0Tic Omega 86'
2.9TD M-B Sprinter 96'
2.5i Manta 82' 400 look
2.0Tic Omega 86'
2.9TD M-B Sprinter 96'
koita toista virranjakajaa tai hall-anturia. tapauksesta tiedän et tuon tyyppistä vika on kiva paikantaa kun ei vikavalo toimiB_asco kirjoitti:Lähtee käyntiin mutta ei käy tyhjäkäyntiä ja kun nostaa kierrokset niin käy röpöttäen. missäköhän voisi olla vika, kokeiltu jo toisilla ilmamäärämittarilla ja moottorin boxilla.Arg! kirjoitti:Miten on lähteekö käyntiin ? Mulla F GSI 16V ei käynnistynyt kun tuo moottorin vikavalo ei palanut, starttasi kyllä. Viaksi paljastui boxin rele.