Asco 18E "imu päällä" Röpeltää ja työntää mustaa
Asco 18E "imu päällä" Röpeltää ja työntää mustaa
Eli siis kone saa rehua aikas riittävästi. Ihan niinku olis kaasari auto, ja imu päällä. Putken täydeltä työntää mustaa, ja ei ota kierroksia vaan röpeltää.
Huomenna tulee uudet syttöosat, mut onko tuossa ruiskussa joku rikastin juttu, et se olis sen jumittanu päälle? Ihan yhen äkkiä aamulla ekan rivakamman polkasun jälkee alko tuo ryykeltäminen.
Huomenna tulee uudet syttöosat, mut onko tuossa ruiskussa joku rikastin juttu, et se olis sen jumittanu päälle? Ihan yhen äkkiä aamulla ekan rivakamman polkasun jälkee alko tuo ryykeltäminen.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Re: Asco 18E "imu päällä" Röpeltää ja työntää mustaa
Eikös se rikastus piiri ole ecussa. Katso bensan paineen säätimen alipaineletku. En tosin muista saiko vakio säätimellä aikaan jatkuvaa max. painetta kun ei ole alipaine säätämässä, vaiko tapahtuiko sitten jotain vallan muuta..

"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Paine nousee noin 0,2bar, jos alipaineletku säätimestä irti.
Ei aiheuta vielä röpeltämistä, saati sitten mustaa savua.
Ruutan lämpöanturi kannattaa mitata, että varmasti toimii.
Jos risa, niin menee varmasti rikkaalle.
Ei aiheuta vielä röpeltämistä, saati sitten mustaa savua.
Ruutan lämpöanturi kannattaa mitata, että varmasti toimii.
Jos risa, niin menee varmasti rikkaalle.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Missä kohin on tuo ruutan lämpöanturi, ja mitä arvoja sen mitatessa pitää antaa? Vai? Kö?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
About vesipumpun yläpuolella.
Kokeileppas puhdistaa ruiskun johtosarjan maajohto.
Kokeileppas puhdistaa ruiskun johtosarjan maajohto.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Jep, suurinpiirtein vesipumpun yläpuolella, törröttikö se nyt taakse vai sivulle päin tuossa koneessa.
Arvoja löytyy tuolta, jo niin monia kymmeniä kertoja mainitusta paikasta. http://www.saunalahti.fi/keewet/ljet/ljet.htm
Tuo lämpötila-anturi ainakin saa aikaan juuri tuota. Tarkasta myös, että ilmamäärämittarin liitin on kiinni ja pinnit tallessa, etteivät o karanneet kummastakaan.
Arvoja löytyy tuolta, jo niin monia kymmeniä kertoja mainitusta paikasta. http://www.saunalahti.fi/keewet/ljet/ljet.htm
Tuo lämpötila-anturi ainakin saa aikaan juuri tuota. Tarkasta myös, että ilmamäärämittarin liitin on kiinni ja pinnit tallessa, etteivät o karanneet kummastakaan.
Sivulle osoittaa ja olikohan sininen liitin.
Mä muistelen et mun entisessä Ascona C 1.8E:ssä tuo anturi oli just siinä termostaattikotelon takaosassa, ja väriltään juurikin sininen, mutta ku kone on OHC ja poikittain, niin se osoitti taakse eli rintapeltiin päin.Juho M-P kirjoitti:Sivulle osoittaa ja olikohan sininen liitin.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
timonen oikeessa eli sininen liitin joka on termarikotelos rintapeltiin päin, laturin kiinnikkeen alapuolella aikalailla...Timonen kirjoitti:Mä muistelen et mun entisessä Ascona C 1.8E:ssä tuo anturi oli just siinä termostaattikotelon takaosassa, ja väriltään juurikin sininen, mutta ku kone on OHC ja poikittain, niin se osoitti taakse eli rintapeltiin päin.Juho M-P kirjoitti:Sivulle osoittaa ja olikohan sininen liitin.
Sieltähän se laturin kiinnikkeen alapuolelta löytyi törröttämästä rintapeltiinpäin. uus osa (tarvike tosin) löytyi paikallisen varaosaliikkeen hyllystä, ja siinähän se vika oli.
Kiitoksia vain avusta, ei olis itelle tullu mieleen aivan heti että siellä tuollainenki nuhrustelija on ja että siinä on vika.
Kiitoksia vain avusta, ei olis itelle tullu mieleen aivan heti että siellä tuollainenki nuhrustelija on ja että siinä on vika.
Niin sitähän mä tarkoitin että sivulle, eli moottorin sivulle. Ei auton sivulle. Ja poikittaismoottorisessahan se törröttää rintapeltiin.Timonen kirjoitti:Mä muistelen et mun entisessä Ascona C 1.8E:ssä tuo anturi oli just siinä termostaattikotelon takaosassa, ja väriltään juurikin sininen, mutta ku kone on OHC ja poikittain, niin se osoitti taakse eli rintapeltiin päin.Juho M-P kirjoitti:Sivulle osoittaa ja olikohan sininen liitin.