vectra b polttaa sulaketta 22 kunnossa
Re: vectra b polttaa sulaketta 22 kiire
takalasinlämmitin pelas katkoin kaikki johdot kuitenkin kun oli murtuneet, jaa malli on vectra-96 x20xev viistoperä, niin ei kai siinä vilkkurelettä ole, vilkkujen johdotuksesta ei tietoa, pelas nuo aikaisemmin hyvin, no etuovien johdotukset olen katsonut ja kuskinpuolella oli murtumia mutta mikään ei vastaa yhteen, takaovien piuhat on irti kokonaan siellä sisällä on pistoke, tekeekö jarrujen kuluneisuus anturit tuollaista jos on oikosessa, se kävi kyllä mielessä mutta... tuohan vois ollakkin oikee vika, niin siinä ei ole ajotietokonetta vai onko sillä merkitystä, helvetti sentään, huomiseksi lisää tutkimista. ja lisää lisää jos vain mitään tulee mieleen.
opel vectra c 2,2 gts
Sulaketaulussa on kaksi vilkkurelettä, vasemmalle ja oikealle oma. Mites hätävilkkukatkaisin? Autodatan mukan näkyy sekin menevän sulakkeen 22 kautta.lmb-58 kirjoitti:niin ei kai siinä vilkkurelettä ole
varmasti mutta kun ne pelas ennenkuin katkaisin johdot kokonaan, eli se ei ole käytössä nyt, mutta oikosessa edelleen.vetkula4x4 kirjoitti:Kerronpahan tähän väliin että takalasin lämmitys vastukset VOIVAT mennä oikosulkuun...
Näin on itselle käynyt a-vecussa
opel vectra c 2,2 gts
siis ei kyllä ole ei kai yhtään vilkkurelettä multitimerhän sitä ohjaa, sitäpaitsi olen käyttänyt kaikki releet irti ja ei mitään vaikutusta ollut.Zafira kirjoitti:Sulaketaulussa on kaksi vilkkurelettä, vasemmalle ja oikealle oma.lmb-58 kirjoitti:niin ei kai siinä vilkkurelettä ole
opel vectra c 2,2 gts
Siis kyllä kai on.lmb-58 kirjoitti:siis ei kyllä ole ei kai yhtään vilkkurelettä multitimerhän sitä ohjaa, sitäpaitsi olen käyttänyt kaikki releet irti ja ei mitään vaikutusta ollut.Zafira kirjoitti:Sulaketaulussa on kaksi vilkkurelettä, vasemmalle ja oikealle oma.lmb-58 kirjoitti:niin ei kai siinä vilkkurelettä ole
niin hätävilkkukatkaisimen käytin kokonaan pois ja varmaan ei tarvi sanoa mitä vaikutti.
opel vectra c 2,2 gts
Ylärivissä viimeiset oikealla.lmb-58 kirjoitti:zafira missä ne releet siellä on.
jeps mutta kun ne kaikki on ollut penkillä ja oikonen jatkuuuu, onko muuten merkitystä mikä mihinkin laitetaan kun ne näkyy kaikki sopivan sekaisin, niin releistä nyt puhun.
opel vectra c 2,2 gts
vaikuttas vähä samalta vialta mikä meittin vectrassa oli muutama vuos sitte, eli poltti koko ajan sulaketta 22, ja ei luonnollisestikkaan toiminu nopeusmittari, sisävalot ym ym, ja kans yrititetti sulkea noita vaihtoehtoja pois mikä vois olla vikana, mutta ei auttanu. ei sitten muuta ku auto paikalliseen pajaan ja ne vaihto sinne jonku poksin. oisko ollu juuriki se multimeter, en muista ku siitä on jo muutama vuosi..
niin jnn en nyt niitä yhteen laittanut kun kokeilin, sama kun olis sulake palanut ei varmasti ehtinyt johdot sulaa eikä muukaan, en niin typerä ole. pieni tarkennus.
opel vectra c 2,2 gts
no jos oli tosiaan multitimer niin olen toista kokeillut, ja se on kokonaan ollut irtikin.Taikl kirjoitti:vaikuttas vähä samalta vialta mikä meittin vectrassa oli muutama vuos sitte, eli poltti koko ajan sulaketta 22, ja ei luonnollisestikkaan toiminu nopeusmittari, sisävalot ym ym, ja kans yrititetti sulkea noita vaihtoehtoja pois mikä vois olla vikana, mutta ei auttanu. ei sitten muuta ku auto paikalliseen pajaan ja ne vaihto sinne jonku poksin. oisko ollu juuriki se multimeter, en muista ku siitä on jo muutama vuosi..
opel vectra c 2,2 gts
en tiiä sitte onko sielä muita "pokseja" ku ei tietenkään sen tarkemmin tullu sillo kysyttyä mikä sielä oli hajonnu. viisaammat kertokoon 
kerroppa itse kyllä noin nuori mies muistaa, mutta multitimer se ei ole tai olisko niin huono tuuri että molemmissa sama vika, en usko kun mies kertoi vähän historiaa. ja lisää vikavaihtoehtoja tulemaan kiitos.
opel vectra c 2,2 gts
voisin huomena kurkata nuo huoltovihot ja kuitit läpi jos sielä lukis mitä sinne on laitettu. tuskin nii huono tuuri ois että kummatki rikkilmb-58 kirjoitti:kerroppa itse kyllä noin nuori mies muistaa, mutta multitimer se ei ole tai olisko niin huono tuuri että molemmissa sama vika, en usko kun mies kertoi vähän historiaa. ja lisää vikavaihtoehtoja tulemaan kiitos.