uusi virtalukko ja silti ei pelaa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
samijkl
'Admiral'
'Admiral'

uusi virtalukko ja silti ei pelaa

Viesti Kirjoittaja samijkl »

Eli ihan merkkiliikkeestä ostettu virtalukko on nyt paikoillaan. Silti jää radio välillä päälle kun avaimen ottaa pois. Onko nyt vielä pohjassa vikaa?
Avain on vanha. Lukon mukanahan tuli uusi avain mutta pitäis koodata ja laittaa kaukosäädön osat 100euroa.
Onko tuo koodaus vaan sen ajonesto sirun ohjelmointi? Jos vaihtais vanhasta avaimesta sirun.
Entä saiskos nuo kaukosäädön osat vain irroitettua entisestä ja asennettua uuteen?
Astra g caravan CDX aut. X20XEV -99
vmoi73
'Senator'
'Senator'

Re: uusi virtalukko ja silti ei pelaa

Viesti Kirjoittaja vmoi73 »

Kyllä tuo radion päälle jääminen viittaa siihen että vika olisi kyllä virtalukon pohjassa, eikä itse lukko-osassa.
Lukon toimimattomuus ei mielestäni tuollaista ongelmaa aiheuta.
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

on pohjassa vika, se sirun vaihtaminen riittää, ei sitä tarvi uudestaan ohjelmoida.
opel vectra c 2,2 gts
samijkl
'Admiral'
'Admiral'

Ei ollut pohjassa vika, uusi on paikoillaan ja silti jumii. Se keskiosa lukosta ei nouse ominvoimin ylös välillä, vähän kun vääntää avaimella avuksi niin nousee.
Pitäiskö tuohon nyt jotain rasvaa laittaa?
Korjaamon ongelmahan tuo oikeastaan olis. Toimittivat kuitenkin lukon ja asensivat sen. Tosin epäilen että jotenkin ne mua laskuttaa kuitenkin jos sinne vie.
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

no ei tietenkään laskuta jos on laittaneet rikkinäisen lukon paikalleen, ei kannata mennä öljyään sittenhän on hyvä syy laskuttaa saatesanoilla, itse rikoit. olis kannattanut mainita että rattilukkokaan ei toimi.
opel vectra c 2,2 gts
samijkl
'Admiral'
'Admiral'

lmb-58 kirjoitti:no ei tietenkään laskuta jos on laittaneet rikkinäisen lukon paikalleen, ei kannata mennä öljyään sittenhän on hyvä syy laskuttaa saatesanoilla, itse rikoit. olis kannattanut mainita että rattilukkokaan ei toimi.
Tuskin myöntäävät että vika olis lukossa, siis jos siinä vikaa on. Mitä meinaat rattilukon toimimattomuudella? Meneekö se päälle vasta kun keskiosa nousee ylös?
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

samijkl kirjoitti:
lmb-58 kirjoitti:no ei tietenkään laskuta jos on laittaneet rikkinäisen lukon paikalleen, ei kannata mennä öljyään sittenhän on hyvä syy laskuttaa saatesanoilla, itse rikoit. olis kannattanut mainita että rattilukkokaan ei toimi.
Tuskin myöntäävät että vika olis lukossa, siis jos siinä vikaa on. Mitä meinaat rattilukon toimimattomuudella? Meneekö se päälle vasta kun keskiosa nousee ylös?
just näin, kyllä sen kuuleekin, loksahtaa konnolla, ja kokeile meneekö ratti lukkoon, avain pois ja kääntele rattia edestakaisin reilusti.
opel vectra c 2,2 gts
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Rookeri kirjoitti:
lmb-58 kirjoitti: :cry:
Mitä tonne muuten kannattaa laittaa kun oma virtalukko ei aina tahdo toimia avaimeni kanssa. Brakleenia?
tuo on hyvä kysymys, jos sinne jotain laittaa niin voi käydä niinkin että menee koko lukko jumiin kun haitat irtoaa, tai sitten alkaa pelaamaan, itse ainakin ottaisin lukkopesän irti ja purkaisin ennenkuin alkaisin öljyään, eli kun on purettu niin voipi joutua haittoja viilaileen/vaihteleen. se on kuitenkin aika helppo irroittaa.
opel vectra c 2,2 gts
Vastaa Viestiin