Vectra B Kaikki ovet lukossa?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Opel+
'Agila'

Vectra B Kaikki ovet lukossa?

Viesti Kirjoittaja Opel+ »

Hei!

Tuli tälläinen ongelma eteen ku oli auto ajamatta reilun kuukauden niin menin autoa käynnisteleen, avasin oven avaimella ja noi lukot aukes aika vaivalloisesti, sitte totesin että akku oli tyhjentynyt. Palasin autolle kaapeleiden kanssa niin en enää saanut ovia auki millään, autoon pääsin sisälle takaluukun kautta ja sain auton käyntiin mutta ovet pysyvät lukossa. Edes sisäpuolelta ei ovia saa auki millään. Kaukosäädin ei minulla ole toiminut ikinä kun siitä puuttuu jotain osia eli oven avaan aina avaimella. Onko tuohon olemassa mitään kikkaa millä saisin tuon kuskin oven edes jonkinlaiseen valevireeseen että pääsisin ovesta kulkemaan. Tai mistä pitäisi alkaa vikaa etsimään?

KIITOS VASTAUKSISTA!
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra B Kaikki ovet lukossa?

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

onko niin että nappeja ei saa ylös, jos niin ota akunkenkä irti niin pitäis aueta, ja sitten keskuslukon boksista pistoke irti niin pitäis toimia mekaanisesti. tai kuskinoven pistoke irti, se kuskinlukko ohjaa kaikkia ovia. kokeile tätä konstia.
opel vectra c 2,2 gts
Opel+
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Opel+ »

Kiitos vinkistä! Missä tämä keskuslukon ohjausboxi sijaitsee ja minkä näköinen osa on kyseessä?. Minulla on B mallin Vectra -96.
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Opel+ kirjoitti:Kiitos vinkistä! Missä tämä keskuslukon ohjausboxi sijaitsee ja minkä näköinen osa on kyseessä?. Minulla on B mallin Vectra -96.
Apukuskin jalkatilassa muovien alla piilossa.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Kingis_ kirjoitti:
Opel+ kirjoitti:Kiitos vinkistä! Missä tämä keskuslukon ohjausboxi sijaitsee ja minkä näköinen osa on kyseessä?. Minulla on B mallin Vectra -96.
Apukuskin jalkatilassa muovien alla piilossa.
Ja nimenomaan oikeanpuolen sivuverhousmuovin takana.
Vastaa Viestiin