Hei!
Tuli tälläinen ongelma eteen ku oli auto ajamatta reilun kuukauden niin menin autoa käynnisteleen, avasin oven avaimella ja noi lukot aukes aika vaivalloisesti, sitte totesin että akku oli tyhjentynyt. Palasin autolle kaapeleiden kanssa niin en enää saanut ovia auki millään, autoon pääsin sisälle takaluukun kautta ja sain auton käyntiin mutta ovet pysyvät lukossa. Edes sisäpuolelta ei ovia saa auki millään. Kaukosäädin ei minulla ole toiminut ikinä kun siitä puuttuu jotain osia eli oven avaan aina avaimella. Onko tuohon olemassa mitään kikkaa millä saisin tuon kuskin oven edes jonkinlaiseen valevireeseen että pääsisin ovesta kulkemaan. Tai mistä pitäisi alkaa vikaa etsimään?
KIITOS VASTAUKSISTA!
Vectra B Kaikki ovet lukossa?
Re: Vectra B Kaikki ovet lukossa?
onko niin että nappeja ei saa ylös, jos niin ota akunkenkä irti niin pitäis aueta, ja sitten keskuslukon boksista pistoke irti niin pitäis toimia mekaanisesti. tai kuskinoven pistoke irti, se kuskinlukko ohjaa kaikkia ovia. kokeile tätä konstia.
opel vectra c 2,2 gts
Kiitos vinkistä! Missä tämä keskuslukon ohjausboxi sijaitsee ja minkä näköinen osa on kyseessä?. Minulla on B mallin Vectra -96.
Apukuskin jalkatilassa muovien alla piilossa.Opel+ kirjoitti:Kiitos vinkistä! Missä tämä keskuslukon ohjausboxi sijaitsee ja minkä näköinen osa on kyseessä?. Minulla on B mallin Vectra -96.
Ja nimenomaan oikeanpuolen sivuverhousmuovin takana.Kingis_ kirjoitti:Apukuskin jalkatilassa muovien alla piilossa.Opel+ kirjoitti:Kiitos vinkistä! Missä tämä keskuslukon ohjausboxi sijaitsee ja minkä näköinen osa on kyseessä?. Minulla on B mallin Vectra -96.