kuinka on turvakaarien tekemisen kans autoon?Minkä kokosesta putkesta ootte niitä väännelly ja ootteko laittanu hiekkaa putken sisään taivutuksen ajaksi???
Mä ajattelin tehdä ruastumattomasta putkesta ne turvakaaret!onko huono idea!??
antakaa jotain vinkkejä jos jollain on kokemusta asiasta!
Ei tartte ku ne on varmaa mallia (bolt on) eli pultti liitoksilla. JA pulteilla tietysti sitte lattiaan. Joskus tarvii ottaa katto pois jos ei voi muuten hitsata.
Kyllä mä olen hölmö mutta tarviiko niitä tosiaan alkaa hitsailemaan? Olen harkinnut noita valmiita kaaria mutta en viitsis alkaa tuhoamaan autoa sen takia!
Ei tarvi särkee autoo. Mulla on itellä menossa asennukseen kaaret, jotka pystyy hitsaamaan paikoilleen kunhan ottaa sisustuskankaat poijes. Ja kaveri sano että sillä on kartiopulttiliitoskaaret jotka ei tarvi myöskään auton rikkomista, ne olis myös myynnissä jos sulla olis A-Corsa.
Ei ole sorsaa, a-vecculi on projektina! Pitää sit vissiin harkita viel lisää niitä kaaria kun tuo hitsaaminen ei ole vahvinta lajia! Nyt ei kyl olis silti varaa kun meni 450eskoo Weitec:in 60mm tiputtavaan satsiin!
On 2003-10-09 19:56, Januss wrote:
Ei tarvi särkee autoo. Mulla on itellä menossa asennukseen kaaret, jotka pystyy hitsaamaan paikoilleen kunhan ottaa sisustuskankaat poijes. Ja kaveri sano että sillä on kartiopulttiliitoskaaret jotka ei tarvi myöskään auton rikkomista, ne olis myös myynnissä jos sulla olis A-Corsa.
Oisko kellään tietämystä putkentaivutinlaitteen rakentamisesta? Olisi tarkoituksena ite vääntää kaaret ladaan. Jos jollain ois laatokan kaaret myynnissä niin tarjotkaa.