Vectra 2000 sivuhelmat?
Kerros mulle miten sun helmat on kiinni omilla kiinníkkeillään? Onks veekuutosessa alunperin 2000 helmat? Sillä minulla ainakin (ja siis orggis 2000) nuo helmat oli kiinni alkuperäisillä 2-osaisilla kiinnikkeillä, joista toiset ovat pieniä metallitappeja korissa. Itse en nääs ole ihan tyytyväinen tulokseen ja haluan mielelläni kuulla miten olet onnistunut hommassa??On 2003-10-09 22:43, Veekuus wrote:
Helmat on kiinni omilla kiinnikkeillään. (niitä sai vielä Opel-liikkeestä!)
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Jes, tiedossa oli jo ennestään, siksi siis kysymys...On 2003-10-11 04:55, ata wrote:
V6:ssa ei ole vakiona minkäänlaisia helmalevikkeitä. 2000:n kanssa samanlaiset helmat on vain Turbossa. Ja näiden lisäksi helmat on ollut GT:ssä, niissäkin A1:ssä ja A2:ssa keskenään erilaiset.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Ei kutosessa alunperin ole minkäänlaisia helmamuoveja.On 2003-10-11 03:11, TheMan wrote:Kerros mulle miten sun helmat on kiinni omilla kiinníkkeillään? Onks veekuutosessa alunperin 2000 helmat? Sillä minulla ainakin (ja siis orggis 2000) nuo helmat oli kiinni alkuperäisillä 2-osaisilla kiinnikkeillä, joista toiset ovat pieniä metallitappeja korissa. Itse en nääs ole ihan tyytyväinen tulokseen ja haluan mielelläni kuulla miten olet onnistunut hommassa??On 2003-10-09 22:43, Veekuus wrote:
Helmat on kiinni omilla kiinnikkeillään. (niitä sai vielä Opel-liikkeestä!)
Helmat asensi tuuninkipaja DeMec. Tuunari selitti, että auton helmoihin tulee nastat ja ne (pitkät) helmalevikkeet sitten jotenkin painetaan niihin laitettavista "vastakappaleista" noihin nastoihin ja laittaa ne kiinni tuolla systeemillä, jos vaan osia on vielä Opelilta saatavana. Ja niitä siis oli. Aikaa tuosta on kolme vuotta. Itse kiinnitystä en kyllä itse ollut näkemässä. Lisäksi alapuolelta (siis pohjasta päin) on laitettu pari peltiruuvia puolelleen ja edestä ja takaa rengaskotelon puolelta "varmistettu" pienellä popniitillä.
Kiinni ovat todella jämäkästi!
Ovipalat ovat liimalla, koska ne ovat lyhyet ja pysyy niinkin hyvin eikä oviin tarvinnut siten tehdä reikiä.
Vectra C V6 2.8T Wagon
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)