Astra F Sedan "tekniikanvaihto"

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Astra F Sedan "tekniikanvaihto"

Viesti Kirjoittaja levanen »

telwin kirjoitti:Jarruista saat paperit merkkiliikkeestä jossa on huolto,tai ainakin minä sain kaikki tarvittavat.
Itse täytin konttorilta saatavan mallieroavaisuuslapun, johon tulee osanumerot vanhoista sekä uusista osista. Liitteenä oli todistuksena sitten Opel EPC:sta tulostetut kuvat joista kävi ilmi erot kyseisen auton alustan osista verrattuna mallisarjan tehokkaimpaan (GSI).
heikki1982
Minut on bannattu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja heikki1982 »

levanen kirjoitti:
telwin kirjoitti:Jarruista saat paperit merkkiliikkeestä jossa on huolto,tai ainakin minä sain kaikki tarvittavat.
Itse täytin konttorilta saatavan mallieroavaisuuslapun, johon tulee osanumerot vanhoista sekä uusista osista. Liitteenä oli todistuksena sitten Opel EPC:sta tulostetut kuvat joista kävi ilmi erot kyseisen auton alustan osista verrattuna mallisarjan tehokkaimpaan (GSI).
Mikä tämä Opel EPC on ? En aikanaan Googlella hakemalla löytänyt mitään.
Eli jos nuo paperit vie katsastuskonttorille niin onko se sit sillä selvä ?

:food:
Joensuun UA
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

heikki1982 kirjoitti: Mikä tämä Opel EPC on ? En aikanaan Googlella hakemalla löytänyt mitään.
Eli jos nuo paperit vie katsastuskonttorille niin onko se sit sillä selvä ?
Kannattaa melkein käydä kysymässä/neuvottelemassa konttorilla tuosta. Itsellä tuo kelpasi. EPC on Opelin varaosaohjelma, jota käyttävät marmoritiskillä, ja josta löytyy varaosanumerot sekä jonkin verran räjäytyskuvia.
Vastaa Viestiin