Itse täytin konttorilta saatavan mallieroavaisuuslapun, johon tulee osanumerot vanhoista sekä uusista osista. Liitteenä oli todistuksena sitten Opel EPC:sta tulostetut kuvat joista kävi ilmi erot kyseisen auton alustan osista verrattuna mallisarjan tehokkaimpaan (GSI).telwin kirjoitti:Jarruista saat paperit merkkiliikkeestä jossa on huolto,tai ainakin minä sain kaikki tarvittavat.
Astra F Sedan "tekniikanvaihto"
Re: Astra F Sedan "tekniikanvaihto"
- heikki1982
- Minut on bannattu!
- Viesti:
Mikä tämä Opel EPC on ? En aikanaan Googlella hakemalla löytänyt mitään.levanen kirjoitti:Itse täytin konttorilta saatavan mallieroavaisuuslapun, johon tulee osanumerot vanhoista sekä uusista osista. Liitteenä oli todistuksena sitten Opel EPC:sta tulostetut kuvat joista kävi ilmi erot kyseisen auton alustan osista verrattuna mallisarjan tehokkaimpaan (GSI).telwin kirjoitti:Jarruista saat paperit merkkiliikkeestä jossa on huolto,tai ainakin minä sain kaikki tarvittavat.
Eli jos nuo paperit vie katsastuskonttorille niin onko se sit sillä selvä ?
Joensuun UA
Kannattaa melkein käydä kysymässä/neuvottelemassa konttorilla tuosta. Itsellä tuo kelpasi. EPC on Opelin varaosaohjelma, jota käyttävät marmoritiskillä, ja josta löytyy varaosanumerot sekä jonkin verran räjäytyskuvia.heikki1982 kirjoitti: Mikä tämä Opel EPC on ? En aikanaan Googlella hakemalla löytänyt mitään.
Eli jos nuo paperit vie katsastuskonttorille niin onko se sit sillä selvä ?