Agiperi kirjoitti:Hankookin 55Ah-mötikästä jäi aika kuppainen kuva, kun hyytyi (onneksi) 2 vuoden takuuajan sisällä ja vaihtamaan mennessäni myyjällä ei enää edes ollut kyseistä merkkiä hyllyssä
Minäkään en enää ikinä osta hankuukkia. Paskoja pattereita.
jjvirtan kirjoitti:Biltemasta sain akulle 4 vuoden takuun,ei tarvinnu kauaa miettiä kun hintakin sopiva.Oli vielä koostumukseltaan hopea kalsiumakku..
Lukaseppa toi akkutesti
Bilteman akun osalta ei kannata sitä testiä lukea ihan niin mustavalkoisesti (kuten ei edellistä TM:n testiäkään jossa Bilteman akku pärjäsi loistavasti). Valmistajia niillä akuilla on useita, joten laatukin on ihan mallista ja yksilöstä kiinni.
Onko akulla väliä ? Ehkä ei ole väliä minkä ostaa koska kun katselee mm. TM n. akkutestin valmistajamaita ja kulttuureja niin:
Pohjoisin valmistuspaikka on Puola ja eteläisin thaimaa ja korea joten kaikki boschista muihin merkkeihin asti ovat nykyisen kilpailutilanteen vuoksi tehty siellä missä ne halvimmalla saadaan tehtyä.
En tahdo uskoa noin vähillä €uroilla maksettua testiä koska testaajilleen rahakkaampiakin (Boch ym ns länsimerkeille suosiollisempia) testejä löytyy mm saksanmaalta ... Itellä HopeaKalsium ja toimii aina vaan
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/ Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Suosittelen hakemaan Oulun akkutalosa akku.. ei tarvitse etes itse vaihtaa sitä mutta itse siis hain sieltä energizer:in 62 vai oliko 63ah / 620A akun ja hintaa oli 65e.. 2 vuoden takuu ja täytyy sanoa, että tyytyväinen olen ollut.