EGR-RIKKI
Re: EGR-RIKKI
Minulla ei ollut mitään vaikutusta mitattuihin päästöihin. Hylky tulee jos OBD-testi huutaa vikakoodeista.
Helpottaisi jos tietäisi autosta jotain. EGR:stä on jo monta topikkia täällä
Helpottaisi jos tietäisi autosta jotain. EGR:stä on jo monta topikkia täällä
Dieselmoottoreissa ei vaikuta päästölukemiin (savutukseen) egr:n käytöstä poistaminen.
Vectra B 2.0 DTI -98
ei vaikuta mitään. on helppo homma ohittaa se koko egr venttiili.
DIESEL autosta ei oteta OBD mittausta.OBD-testi huutaa vikakoodeista
Ei se ihan näin mene. DTL koneissa ohittaminen ilman vikakoodia ja -valoa ei ole mahdollista muuten kuin ohjelmallisesti (?)260976 kirjoitti:ei vaikuta mitään. on helppo homma ohittaa se koko egr venttiili.
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
omasta autosta olen egr.n ohittanu eikä se vaikuta yhtään mihinkään!!!seero kirjoitti:Ei se ihan näin mene. DTL koneissa ohittaminen ilman vikakoodia ja -valoa ei ole mahdollista muuten kuin ohjelmallisesti (?)260976 kirjoitti:ei vaikuta mitään. on helppo homma ohittaa se koko egr venttiili.
Onko sulla siis just tuo 2.0 DTL ? Kerrotko lisää siitä, tulppasitko vaan letkun vai millälailla ohitit eegeeärrän?260976 kirjoitti:omasta autosta olen egr.n ohittanu eikä se vaikuta yhtään mihinkään!!!seero kirjoitti:Ei se ihan näin mene. DTL koneissa ohittaminen ilman vikakoodia ja -valoa ei ole mahdollista muuten kuin ohjelmallisesti (?)260976 kirjoitti:ei vaikuta mitään. on helppo homma ohittaa se koko egr venttiili.
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
mulla on 2,0 dti ohitus tapahtui seuraavasti.
se liitin mikä menee ilmamäärämittarille.
se auki ja johto numero yksi eli ruskeavalkoinen sieltä esiin ja poikki vaan se johto ja 16 kilo ohmin vastus väliin.näin on egr ohitettu eikä katsastuksessa sitä näe.sitten vielä tulppasin sen egrlle menevän letkun.
se auki ja johto numero yksi eli ruskeavalkoinen sieltä esiin ja poikki vaan se johto ja 16 kilo ohmin vastus väliin.näin on egr ohitettu eikä katsastuksessa sitä näe.sitten vielä tulppasin sen egrlle menevän letkun.
Toimii vain 74kw koneissa ei tässä minun 60kw260976 kirjoitti:mulla on 2,0 dti ohitus tapahtui seuraavasti.
niinhän se voipi olla. en kyllä sitte enempää pysty jeesaan 
Eikös täällä ocf-forumilla ollut joku joka teki itse niitä egr:n tulppaukseen sopivia (toimivia) levyjä? En millään muista mikä nicci oli.
Ylivieskasta päin?
Tarve olisi nyt lähiaikoina pistää 1.9cdti koneeseen tappi puohon, ettei omia leijoja enää hengittele uudelleen. Oli sen verta kallis hinta uudessa venttiilissäkin.
Tarve olisi nyt lähiaikoina pistää 1.9cdti koneeseen tappi puohon, ettei omia leijoja enää hengittele uudelleen. Oli sen verta kallis hinta uudessa venttiilissäkin.