Opel Vectra B 1.6 EcoTec -96 Savuttaa sisään
Re: Opel Vectra B 1.6 EcoTec -96 Savuttaa sisään
Juurikin noin kuten Tuomas kirjoittaa ja kirjoitin itse tuosta sytytyksen ohjauksesta jo tuolla aiemmin.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Kiitos kaikille osallistuneille! Vähän ehkä tampio olo tän auton kanssa...
onneks maailmas on viksumpia jannuja sit, jotka osaa jotai sanoa 
mulla kanssa oli öljyvuotoa tossa pari kk takaperin.. Ekaks vaikutti just et tiivisteen välistä olis tullu ku koko ajan kostea oli mut tyhmyyttäni löysin vian öljykorkin o rengas oli hävinny ja fuskas sieltä. Olis se heti pitäny älytä kun oli niin "löysä" laittaa korkki kiinni..
Joo. Käytin autoa korjaamolla ja kannesta ei oo menny mitään.. Saati sitte tiivisteitä. Vaihdoin öljyntäyttökorkin o-renkaan ja kappas, se lakkas kaiketi vuotamasta. Myöhemmin käyn pesettämässä koneen ja sitä kautta näkee, vuotaako muualta. Katalysaattori täynnä paskaa. Kellään infoa, voiko tämmöistä puhdistaa vai pitääkö vaihtaa koko katti?? Hurjaa maksaa jostain katalysaattorista yli 300€. 3000km oon ajanu ja ei se savutus sieltä häviä... Savutus on pikemminki sellasta vesihöyryn tapaista.