Hiekkalaatikkokeskustelu

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Hiekkalaatikko keskustelu

Viesti Kirjoittaja seeklima »

samsa87 kirjoitti:
seeklima kirjoitti:Jos olet noista Ariston vanteista maksanut ittes kipeeks, niin olishan niitä saanut paljon tyylikkäämpiäkin.(ja halvemmalla). Ei vaan mun mielestä sovi tässä tapauksessa auto ja vanteet yhteen.
Selkee.. Pistätkö linkkiä paremmista?
En paremmista puhunut, Vaan mun mielestä tyylikkäämmistä(makuasioistahan sai ja piti kuulemma keskustella), ja linkkiä en rupea väsään kun tyylikkäitä on niin paljon(mun mielestä). Mut jos ite olet noihin tyytyväinen ei luulis haittaavan vaikkei mun mielestä olekaan. Minä itse en ainakaan välitä paskanvertaa vaikkei kukaan muu olis ikinä tykänny mun autoista tai/ja niiden vanteista. Yleensä ostan autoni ja vanteeni oman mieltymyksen/ja käyttötarpeen mukaan(ja rahan).
Tälläkin hetkellä autoni on ruma harmaa laatikko opelin omilla aluvanteilla(eivät ole tyylikkäät), mutta kun tästä työt ensi viikolla alkaa niin jossain vaiheessa kun meille ostetaan toinen auto(ei ole tila-auto) niin ostan sen oman mieltymyksen mukaan vaikkei kukaan muu pitäisi tyylikkäänä niin en rupea herneenkasvattajaksi. :lol:
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Erittäin hieno vanne/rengaspaketti samsa87:lla :thumbsup:

Tuosta turvallisuudesta niin mulla oli 19"x9,5" vanteella 225/35 Nangangi ja Botniaringillä+Ahvenistolla sai päästää kurviin niin paljon kuin pää kesti eikä tippunu vanteelta. Myös tutkaan tuli ajettua niillä 248kmh eikä irronnu. Painetta oli 3bar.

Kanttarit joutuu kiertää kaukaa :D
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Juu semmonen käsitys mullaki ollu ettei tuo maltillinen venytys kuitenkaan turvallisuuten vaikuta. Asia erikseen nämä joisa rako vanteen reunan ja kumin reunan välisä mitataan senteisä...
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

seeklima kirjoitti:
samsa87 kirjoitti:
seeklima kirjoitti:Jos olet noista Ariston vanteista maksanut ittes kipeeks, niin olishan niitä saanut paljon tyylikkäämpiäkin.(ja halvemmalla). Ei vaan mun mielestä sovi tässä tapauksessa auto ja vanteet yhteen.
Selkee.. Pistätkö linkkiä paremmista?
En paremmista puhunut, Vaan mun mielestä tyylikkäämmistä(makuasioistahan sai ja piti kuulemma keskustella), ja linkkiä en rupea väsään kun tyylikkäitä on niin paljon(mun mielestä). Mut jos ite olet noihin tyytyväinen ei luulis haittaavan vaikkei mun mielestä olekaan. Minä itse en ainakaan välitä paskanvertaa vaikkei kukaan muu olis ikinä tykänny mun autoista tai/ja niiden vanteista. Yleensä ostan autoni ja vanteeni oman mieltymyksen/ja käyttötarpeen mukaan(ja rahan).
Tälläkin hetkellä autoni on ruma harmaa laatikko opelin omilla aluvanteilla(eivät ole tyylikkäät), mutta kun tästä työt ensi viikolla alkaa niin jossain vaiheessa kun meille ostetaan toinen auto(ei ole tila-auto) niin ostan sen oman mieltymyksen mukaan vaikkei kukaan muu pitäisi tyylikkäänä niin en rupea herneenkasvattajaksi. :lol:
Nimenomaan paremmilla yritin tarkoittaa sitä että kerro minkä näköiset vanteet sun mielestä sopis noita paremmin.. :)
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Alpha kirjoitti:hellaflush on vaan nyt tämän kesän juttu.
Kuva
:lol: :lollis: :cry: :lollis:

Alpha kirjoitti:Kuva
:no: :no: :no:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

samsa87 kirjoitti: Kuva
Ootsä tosissas?
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

En.. Etuvanne on liian syvällä, camberia joutuu aavistuksen pienentämään.
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

samsa87 kirjoitti:Nimenomaan paremmilla yritin tarkoittaa sitä että kerro minkä näköiset vanteet sun mielestä sopis noita paremmin.. :)
Esim. nämä. Mutta edelleen mun mielipide. Eikö se ole pääasia että ite on tyytyväinen. :D
http://specialfalgar.fi/vanteet/valikoi ... uring.aspx
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

onpa suppeeks menny keskustelu vanteitten sopivuuksista :D

Noi samsalle ehdotetut on tollasta tusina euromaster kamaa, vanteessa pitää olla leveyttä ja stretchiä!!
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
PygmiPiru
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja PygmiPiru »

Kunnon vanteita loytyy sitten vaikka taalta --> http://www.ccwheel.com/
Pontiac GTO LS2 6.0 M6 2006 MYYTY, Buick Regal 2.0 Turbo Premium 2 2012 MYYTY, Chevrolet SS 6.2 2014 MYYTY
Chevrolet Silverado 1500 ECSB 5.3 2000, Chevrolet Camaro SS 6.2 2017
Chevrolet Corvette Convertible 6.2 2009, Pontiac Firebird Formula 5.0 1989
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

omega 2.0turbo kirjoitti:onpa suppeeks menny keskustelu vanteitten sopivuuksista :D

Noi samsalle ehdotetut on tollasta tusina euromaster kamaa, vanteessa pitää olla leveyttä ja stretchiä!!
Jos meillä olis kaikilla samanlaiset näkemykset ja samanlainen maku,eikö täällä olis aika tylsää kun ei vois väitellä mistään.
Kaikki olis vaan jo-jona,esim mulla on siistit vanteet, johon 5miljoonaa suomalaista:niin on,ja eikun kaikille samanlaiset.
Minä en vittuillakseni arvostellu Ariston vanteita,vaan se on mun mielipide. Tulipa arvostelusta mieleen Minunauto.com,3-4 vuotta sitten laitoin oman ison ruman laatikkoautoni kuvan sinne kun halusin antaa arvosanoja muiden autoille.(oma autoni ihan perusauto ei tehty mitään)No annoinpa laidasta laitaan pisteitä oman makuni mukaan,ottaen mielestäni rumissa autoissa huomioon rakentelun tason,jos hyvin tehty rumakin auto sai enemmän kuin yksi tai kaksi pistettä. No Hernepojathan oli ihan hiilenä kun en vitosta antanut,alko tulla kommenttia oma autos on paska,onko isin auto,vittuako annat huonoja pisteitä jne.Nauratti koska oma autoni oli yhen tai kahen pisteen auto omastakin mielestä, no taas ne jotka sai vitosen ja nelosen ,anto takasin samat pisteet kun olivat multa saaneet,sekö mua nauratti vielä enemmän,mun laatikkoauto sai vitosia.Mutta siellä palstalla tosiaan ei saanut oikeasti autot pisteitä aina oliko hieno tai ei vaan mitä ite olit antanut sille toiselle pisteitä. Mun mielestä palaute pitää ottaa vastaan asiallisesti vaikka se hyvää palautetta oliskaan. Eikä mun mielipide sitten ole mikään massan mielipide,että on heti myytävä mun "haukkumat" vanteet ja haettava ne "tusina"vanteet,minä olen tottunut sanomaan mielipiteeni suoraan mielistelemättä. Ja mua ja mun autoja,vanteita ym mitä tulee mulla olemaan tai on saa haukkua,kehua tai olla sanomatta mitään,en vedä hernekeittoa väärästä reiästä. :lol:
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

PygmiPiru kirjoitti:Kunnon vanteita loytyy sitten vaikka taalta --> http://www.ccwheel.com/
Tuoltahan löyty vaikka kuinka monta Minun mielestä tyylikästä vannetta.
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

seeklima kirjoitti:
omega 2.0turbo kirjoitti:onpa suppeeks menny keskustelu vanteitten sopivuuksista :D

Jos meillä olis kaikilla samanlaiset näkemykset ja samanlainen maku,eikö täällä olis aika tylsää kun ei vois väitellä mistään.
Kaikki olis vaan jo-jona,esim mulla on siistit vanteet, johon 5miljoonaa suomalaista:niin on,ja eikun kaikille samanlaiset.
Minä en vittuillakseni arvostellu Ariston vanteita,vaan se on mun mielipide. Tulipa arvostelusta mieleen Minunauto.com,3-4 vuotta sitten laitoin oman ison ruman laatikkoautoni kuvan sinne kun halusin antaa arvosanoja muiden autoille.(oma autoni ihan perusauto ei tehty mitään)No annoinpa laidasta laitaan pisteitä oman makuni mukaan,ottaen mielestäni rumissa autoissa huomioon rakentelun tason,jos hyvin tehty rumakin auto sai enemmän kuin yksi tai kaksi pistettä. No Hernepojathan oli ihan hiilenä kun en vitosta antanut,alko tulla kommenttia oma autos on paska,onko isin auto,vittuako annat huonoja pisteitä jne.Nauratti koska oma autoni oli yhen tai kahen pisteen auto omastakin mielestä, no taas ne jotka sai vitosen ja nelosen ,anto takasin samat pisteet kun olivat multa saaneet,sekö mua nauratti vielä enemmän,mun laatikkoauto sai vitosia.Mutta siellä palstalla tosiaan ei saanut oikeasti autot pisteitä aina oliko hieno tai ei vaan mitä ite olit antanut sille toiselle pisteitä. Mun mielestä palaute pitää ottaa vastaan asiallisesti vaikka se hyvää palautetta oliskaan. Eikä mun mielipide sitten ole mikään massan mielipide,että on heti myytävä mun "haukkumat" vanteet ja haettava ne "tusina"vanteet,minä olen tottunut sanomaan mielipiteeni suoraan mielistelemättä. Ja mua ja mun autoja,vanteita ym mitä tulee mulla olemaan tai on saa haukkua,kehua tai olla sanomatta mitään,en vedä hernekeittoa väärästä reiästä. :lol:
Juu, tottakai jokaisella on oikeus mielipiteisiin, ja pitääkin olla. Ei mene itelläkään palkokasvit nenään, jos on sanottavaa, pitää asia sanoa suoraan tai olla hiljaa. :thumbsup:
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
astma^^
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja astma^^ »

Kuva
no huh huh oot sä tosissas toi vannehan osuu tohon lokasuojaan..??

mun mielestä ei sovi yhtään noi vanteet tohon autoo nää olis kyl paremmat jos vaan sais 19"
http://www.vannetukku.fi/volante-p-4289.html
ja kyl noi venykumit on aika vaaralliset joku 245/40 on ihan minimi tollaselle 8" leveelle vanteelle..
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

astma^^ kirjoitti: no huh huh oot sä tosissas toi vannehan osuu tohon lokasuojaan..??
Eikös tuolla ollut maininta ilmajousista?
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Vastaa Viestiin