En paremmista puhunut, Vaan mun mielestä tyylikkäämmistä(makuasioistahan sai ja piti kuulemma keskustella), ja linkkiä en rupea väsään kun tyylikkäitä on niin paljon(mun mielestä). Mut jos ite olet noihin tyytyväinen ei luulis haittaavan vaikkei mun mielestä olekaan. Minä itse en ainakaan välitä paskanvertaa vaikkei kukaan muu olis ikinä tykänny mun autoista tai/ja niiden vanteista. Yleensä ostan autoni ja vanteeni oman mieltymyksen/ja käyttötarpeen mukaan(ja rahan).samsa87 kirjoitti:Selkee.. Pistätkö linkkiä paremmista?seeklima kirjoitti:Jos olet noista Ariston vanteista maksanut ittes kipeeks, niin olishan niitä saanut paljon tyylikkäämpiäkin.(ja halvemmalla). Ei vaan mun mielestä sovi tässä tapauksessa auto ja vanteet yhteen.
Tälläkin hetkellä autoni on ruma harmaa laatikko opelin omilla aluvanteilla(eivät ole tyylikkäät), mutta kun tästä työt ensi viikolla alkaa niin jossain vaiheessa kun meille ostetaan toinen auto(ei ole tila-auto) niin ostan sen oman mieltymyksen mukaan vaikkei kukaan muu pitäisi tyylikkäänä niin en rupea herneenkasvattajaksi.