Eli aattelin kysellä muilta kyseisillä automalleilla ajelevilta , et onko teidän mielestä nuo nelikkomallit "runsaasti" aliohjaavia. Minä ostin hiljattain nelikon ja moni varoitti et se puskee talvella ihan homona.
Kokemukset kyllä ovat taasen aivan toisenlaiset. Verrattuna edelliseen vectraani (A-CC 2,0 16V) tuo nelikko on ihan älyttömän yliohjaava, varsinkin jos antaa sille kunnolla leipää.
nelikko vectra/calibra
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
Minä en ole omalla nelikollani päässyt paljoa ajelemaan, mutta Botniaringin Sunday on Racetrack-päivänä ja kerhoratapäivänä kyllä en voinut olla havaitsematta aliohjautumista. Osana varmaan 215 leveät eturenkaat ja 245 leveät takarenkaat. Tunexin Heikkilän mielestä tuo on hyvä rengastus Calibrassa, mutta itse en välttämättä ole samaa mieltä... Homma voi olla toinen, jos takarenkaat olisivat kapeammat tai jos pitoa on vähemmän, kuten talvella. Ja kun itse en ole ajanut kapeammilla takarenkailla tai talvella, niin enpä osaa kommentoida sitä puolta.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
puuhapete81
- 'Senator'