Omega X25XE tulpanjohdot

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Tommi T
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Omega X25XE tulpanjohdot

Viesti Kirjoittaja Tommi T »

Mistä löytyy Omegan X25XE moottorin tulpanjohtoja? Motonet ei tunne ja tarvikeliikkeiden metsästetty mutta ei löydy kuin champion merkkisenä joita tarvikemyyjä ei suositellut edes pahimmalle vihamiehelle. Hotwires johtojakaan ei ollut saatavilla koska valmistajalla jotain toimitusvaikeuksia ja maahantuoja sanoi että saattaa tulla huomenna tai vaikka syksyllä... Lisäongelman tuottaa se että minulle ei käy tavallinen sarja koska puola siirretty eri paikkaan ja sarjan lyhyet johdot ei riitä eli pitäisi löytää irtotavarana. Myykö joku pulju sopivilla päillä olevia johtoja irtotavarana?
Jones-
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Re: Omega X25XE tulpanjohdot

Viesti Kirjoittaja Jones- »

Tommi T kirjoitti:Mistä löytyy Omegan X25XE moottorin tulpanjohtoja? Motonet ei tunne ja tarvikeliikkeiden metsästetty mutta ei löydy kuin champion merkkisenä joita tarvikemyyjä ei suositellut edes pahimmalle vihamiehelle. Hotwires johtojakaan ei ollut saatavilla koska valmistajalla jotain toimitusvaikeuksia ja maahantuoja sanoi että saattaa tulla huomenna tai vaikka syksyllä... Lisäongelman tuottaa se että minulle ei käy tavallinen sarja koska puola siirretty eri paikkaan ja sarjan lyhyet johdot ei riitä eli pitäisi löytää irtotavarana. Myykö joku pulju sopivilla päillä olevia johtoja irtotavarana?
http://www.osa-shop.com ja laita puola takasin paikalleen..
._.
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: Omega X25XE tulpanjohdot

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Mä ostin Boschin tulpanjohdot Hämeen Autosähköstä, hinta 60€. Olisin saanut johdot myös AutomuoviKemilta ja riihimäkeläisestä varaosaliikkeestäkin.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vastaa Viestiin