Omega X25XE tulpanjohdot
Omega X25XE tulpanjohdot
Mistä löytyy Omegan X25XE moottorin tulpanjohtoja? Motonet ei tunne ja tarvikeliikkeiden metsästetty mutta ei löydy kuin champion merkkisenä joita tarvikemyyjä ei suositellut edes pahimmalle vihamiehelle. Hotwires johtojakaan ei ollut saatavilla koska valmistajalla jotain toimitusvaikeuksia ja maahantuoja sanoi että saattaa tulla huomenna tai vaikka syksyllä... Lisäongelman tuottaa se että minulle ei käy tavallinen sarja koska puola siirretty eri paikkaan ja sarjan lyhyet johdot ei riitä eli pitäisi löytää irtotavarana. Myykö joku pulju sopivilla päillä olevia johtoja irtotavarana?
Re: Omega X25XE tulpanjohdot
http://www.osa-shop.com ja laita puola takasin paikalleen..Tommi T kirjoitti:Mistä löytyy Omegan X25XE moottorin tulpanjohtoja? Motonet ei tunne ja tarvikeliikkeiden metsästetty mutta ei löydy kuin champion merkkisenä joita tarvikemyyjä ei suositellut edes pahimmalle vihamiehelle. Hotwires johtojakaan ei ollut saatavilla koska valmistajalla jotain toimitusvaikeuksia ja maahantuoja sanoi että saattaa tulla huomenna tai vaikka syksyllä... Lisäongelman tuottaa se että minulle ei käy tavallinen sarja koska puola siirretty eri paikkaan ja sarjan lyhyet johdot ei riitä eli pitäisi löytää irtotavarana. Myykö joku pulju sopivilla päillä olevia johtoja irtotavarana?
._.
Re: Omega X25XE tulpanjohdot
Mä ostin Boschin tulpanjohdot Hämeen Autosähköstä, hinta 60€. Olisin saanut johdot myös AutomuoviKemilta ja riihimäkeläisestä varaosaliikkeestäkin.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa