Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Kiitos, eiköhän se siitä sit löydy. Saakohan sen vaihdettua erikseen vai pitääkö koko hydrauliikkayksikkökin vaihtaa?
Vai voisko vika olla muualla kuin tuossa boksissa, ABS ja luistonesto valot palaa...
kadett90 kirjoitti:Eiköhän tuo siinä hydrauliikkayksikössä ole integroituna.
korjaamo yritti lukea vikakoodeja mutta sanoi ettei pääse koneella koko ohjelmaa läpi, loppu aina johinki tiettyyn kohtaan...mä en tiedä mitä tarkoitti mutta näin mulle sanoi. Joten ei päässyt lukemaan vikakoodeja sitten joten jäi korjaamatta vika.
Ei sovi tuo 1,6 moottorin osa koska siitä ei löydy luistonestoa. Se että molemmat valot palaa ja korjaamo ei pääse yksikköön käsiksi kertoo juuri sen että absien aivot on tullut tiensä päähän. Sähköosan saa irroitettua itse hydrauliikkaosasta ja on olemassa firmoja jotka pystyy korjaamaan tuon vian murto-osalla uuden osan hinnasta. Vika johtuu kontaktiviasta joka syntyy ajan kanssa tuonne boksin sisälle. Valot saattaa saada sammumaan kun heiluttelee sitä isoa liitintä siinä absiboksissa. Itsellä ainakin kuului bokksista releiden napsuna kun liitintää heilutti ja myös valot sammuivat.
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)