Mutta on monesti autonäyttelyssä laitettu alle vanteita jotka eivät mahdu alla pyörimään, syystä tai toisesta. Myös jarrusatulan kanssa on näkynyt vastaavanoloisia ongelmia.XciD kirjoitti:No eihän tossa olis mitään tolkkua jos joku pultin kanta yms. ois vanteen puolien välissä.
Hauskoja kuvia netistä
Re: Hauskoja kuvia netistä
TBD
http://irc-galleria.net/user/nussijanaisten Ei uskalla näin pelottavaa k18 kuvaa suoraan tähän laittaa. Sisältää järkyttävää materiaalia.
Edit:Sepä katosikin nopeasti galleriasta
No kerro ny mitä siellä oliKingis_ kirjoitti:http://irc-galleria.net/user/nussijanaisten Ei uskalla näin pelottavaa k18 kuvaa suoraan tähän laittaa. Sisältää järkyttävää materiaalia.
Tuon nimimerkin ja kuvan yhdistelmä vaan oli varsin osuva
Sisälsi alastomuutta 
Huh, mää oon aina luullu että mun 3 cm pitkä muna ois mualiman pienin.Rookeri kirjoitti:Noin 2cm pitunen muna
Mulla taas ei. Muistaakseni ennenkin nuo naurunappulan linkit ei toimi.Rookeri kirjoitti:Nyt toimii. Ainakin mulla.Jukka T kirjoitti:http://pro.naurunappula.com/nn/2/059/843/o_756239.gif
Ja kun siellä naurunappulassa laittaa hakuun kuvan nimen, kuva löytyy, mutta ei tule silloinkaan näkyviin...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Juuri näin...
Tuolla Ikävien Valtoiden Yhteisössä ei oo mikään tuollanen mahdotonta.XciD kirjoitti:Juuri näin...
Esim yhtä kylääkin on siirretty 5km, koska oli päätetty että rautatietä rakennetaan niin ja niin monta kilometriä, niin kilometrimäärä kun tuli täyteen, niin kylää jouduttiin siirtämään noin 5km....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Onks toi varmasti itänaapurista. Jotenkin tuo raideväli näyttää kapealta... Vai valehteleeko mun silmät...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Kapearaiteiselta tuo kyllä minunkin silmissäni näyttää.Juho M-P kirjoitti:
Onks toi varmasti itänaapurista. Jotenkin tuo raideväli näyttää kapealta... Vai valehteleeko mun silmät...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Eikö ainakin baltiassa mitä oli noita paikallisliikenteen sähköjunia, mm. Eeste Elektriraudtee, ole kapearaiteisia? Siitä en sitten tiedä onko Venäjällä vastaavat yhteydet millä raideleveydellä, mutta tuli vaan mieleen.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Suomessa ja Venäjällä on leveät raiteet, mutta mites entiset itäblokin valtiot?
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset