c vectra yläpään laakeri
c vectra yläpään laakeri
onko kellään tietoa et saako c vectraan iskarin yläpäänlaakereita vahvempana kuin nuo muoviset mitä löytyy joka tiskiltä tai onko joku tehnyt itse kestävämmät? (vuoden sisällä kolmannet menossa
)
Re: c vectra yläpään laakeri
Eipä ollut ainakaan syksyllä, kun kyselin
Metro Autosta ja Automuovilta.
Itsellänin menee yhdet vuodessa.
Vectra 3.2L V6 GTS -04
Automuovilla ovat halvempia.
Vectra 3.2L V6 GTS -04
Missä hinnoissa ko. laakerit ovat?tong kirjoitti:Eipä ollut ainakaan syksyllä, kun kyselin
Vectra 3.2L V6 GTS -04
Pystyykö ne vaihtamaan itse? Siis ilman erikoistyökaluja...
ne on n.20 eskoo kipale ja on helppo vaihtaa. itse olen nostanut auton tunkilla ylös ja toisella tunkilla nostanut jarrulevystä ylös päin jotta saa kallistuksenvakaajan irti(älä laske tunkkia) sitten olen irroittanut iskarin yläpään mutterin mikä tarvii jonku raudan(erikois avaimen) jolla pitää mutteria paikallaan, kun samalla kiertää tolppaa muistaakseni 10mm leksillä jotta mutteri aukeaa, kun mutteri on irti niin laskee sitä tunkkia joka on jarrulevyn alla jotta koko tolppa tippuu alas, kun se on tarpeeksi alhaalla ni ottaa laakerin välistä pois, laittaa uuden tilalle ja nostaa tolpan takaisin ylös kasaapäinvastaisessa järjestyksessä. oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty 
Ihan ymmärrettävästi, kiitoksia! Täytynee ennen talvea tehdä moinen temppu.tume85 kirjoitti:ne on n.20 eskoo kipale ja on helppo vaihtaa. itse olen nostanut auton tunkilla ylös ja toisella tunkilla nostanut jarrulevystä ylös päin jotta saa kallistuksenvakaajan irti(älä laske tunkkia) sitten olen irroittanut iskarin yläpään mutterin mikä tarvii jonku raudan(erikois avaimen) jolla pitää mutteria paikallaan, kun samalla kiertää tolppaa muistaakseni 10mm leksillä jotta mutteri aukeaa, kun mutteri on irti niin laskee sitä tunkkia joka on jarrulevyn alla jotta koko tolppa tippuu alas, kun se on tarpeeksi alhaalla ni ottaa laakerin välistä pois, laittaa uuden tilalle ja nostaa tolpan takaisin ylös kasaapäinvastaisessa järjestyksessä. oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty