Elikkäs mites purkautuu mittaristo ja lämmityslaitteen säätimet kojelaudasta ?
Pitäisi vaihtaa muutama palanut polttimo ja kiinnittää / korjata lämppärin säätimen vaijeri.
Auto Vectra a 2.0i gls -89.
Mittariston ja lämmityslaitteen purku a-vectrasta ?
Se riippuu vuosimallista. -92 on erilailla kiinnitykset kun -94, eli siinä vaihteessa se on muutettu. -94 mallissa pitää purkaa ensin mittarin alalevy, sen jälkee ylälevy ja lämppärin levy. Lämppärin levyn ruvit löydät kellon takaata ja yksi mittariston vieressä. Irti asti en itse ole levyä saanut ainakaan vielä, tosin huomenna purku jatkuu. -92 on ruuvikiinnityksellä tuo mittariston ylälevy ja muutenkin vittumaisemmin laitettu kaikki kiinni. Mittaristo on vain nitkuteltava irti sieltä, ensin raotat vähän vasenta kulmaa ja otat piuhat irti, sen jälkeen se pitäs lähtee se vasen kylki edellä.
edit: Joo ja tossa -92 vuoden vecussa/ TBO calicassa oli tosissaan toi mittarin vaijeri mittaristossa, toisin kun tossa mun -94 vecussa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-11-04 20:00 ]</font>
edit: Joo ja tossa -92 vuoden vecussa/ TBO calicassa oli tosissaan toi mittarin vaijeri mittaristossa, toisin kun tossa mun -94 vecussa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2003-11-04 20:00 ]</font>
Joskus laittelin ohjeita tänne siitä vaijerien irroittamisesta, käytä searchia.
Kannattaa muuten ottaa sitten se hanskalokero pois, niin saat paremmin tilaa touhuta, jos joudut roplaamaan niitä vaijereita siitä lämppärin päästä.
Muistaakseni, kun on tämmöiset pianistin sormet, niin ne valot saa vaihdettua ilman tappelemista mittariston takaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Opossumi on 2003-11-04 19:50 ]</font>
Kannattaa muuten ottaa sitten se hanskalokero pois, niin saat paremmin tilaa touhuta, jos joudut roplaamaan niitä vaijereita siitä lämppärin päästä.
Muistaakseni, kun on tämmöiset pianistin sormet, niin ne valot saa vaihdettua ilman tappelemista mittariston takaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Opossumi on 2003-11-04 19:50 ]</font>