Mielipiteitä photoshopatusta calibrasta?
-
Topah76
- 'Senator'

Jos haluat erottua massasta ja todellakin tehdä jotain uniikkia, niin kunnon raiskausta kehiin, eikä mitään viispuolasia vanteita. Vanteiksikin kannattaa kokeilla sellasia mitä ei tulisi ikinä ajatelleeksi. Joskus on ihan kiva nähdä katukuvassa auto, joka tosiaan hyppää silmille.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Topah76 on 2003-11-04 08:42 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Topah76 on 2003-11-04 08:42 ]</font>
Oikeantyyppinen etuhelma (Irmscher), ei tee puskurista liikaa kylkiä matalampaa, jolloin auto on vielä hyvän näköinen ja alkuperäinen linjakkuus säilyy. Nykyään tuossa kuvien autossa on monipuolaiset kiiltäväreunaiset 8*17 vanteet, ja se näyttää mielestäni niiden kanssa todella hyvältä. Viisipuolaiset eivät välttämättä ole se ainoa vaihtoehto.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus on 2003-11-04 16:57 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus on 2003-11-04 16:57 ]</font>
- Dominator
- 'Diplomat'

Joo joku sopiva väriyhdistelmä ei varmaan olis paha idea! Mut just noi värit ei muakaan kauheasti lämmitä... musta/valkoinen vois toimia jne... mutta tämäkin on taas niitä maku asioita joista ei voi muuta kun riidellä
btw. vanteet ei oo pahan näköset "mun mielestä" taas...
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Conaa.B:n kuvan Calibra on oikee esimerkki hienosta ja hyvin toteutetusta Callesta, ja valot on piste iin päälle!
Markuksen kuvan Calle suorastaan huuta sivuhelmoja, keula on kuin eri planeetalta, ja Calibraan todella käy helmat ja ne vaan korostaa entisestään muotoja, hyvällä tavalla
<font size=-1>[ This Message was edited by: SKL on 2003-11-05 17:00 ]</font>
Markuksen kuvan Calle suorastaan huuta sivuhelmoja, keula on kuin eri planeetalta, ja Calibraan todella käy helmat ja ne vaan korostaa entisestään muotoja, hyvällä tavalla
<font size=-1>[ This Message was edited by: SKL on 2003-11-05 17:00 ]</font>
Minun mielestäni suurimmassa osassa Calibroja jälkeenpäin laitetut helmat ovat liian korkeita ja saavat myös auton kyljen näyttämään liian korkealta, jolloin linjakkuus menetetään. Tuollaisten korkeiden helmojen kanssa on myös aivan pakko käyttää takapuskurissakin korkeaa helmaa, mikä taas saa perän näyttämään todella korkealta ja raskaalta. Tuo ylempänä oleva punainen Calibra tosin on harvinaisen onnistunut kokonaisuus, jota en pidä lainkaan huonona. Suurin osa liikenteessä vastaan tulevista "tuning" Calibroista kuitenkin näyttävät mielestäni huonommilta kuin alkuperäisenä.
Makuasioitahan nämä ovat, itse en myöskään laittaisi calibraan mitään takaspoileria perän hienoja pyöreitä muotoja ja kylkilnjaa pilaamaan. Enkä varsinkaan mitään alumiinisiipeä, alumiinisiipi on pahinta mitä autolleen voi tehdä
.
Itse en pidä siitä, että nykyään muutoksia tehdään muutoksien tekemisen vuoksi, eikä siksi, että autosta tulisi paremman näköinen. Lopputulos tuolla menetelmällä on kyllä huomiota herättävä, mutta ei todellakaan positiivisesa mielessä.
Kukin kuitenkin rakentakoot tyylillään ja antakoot muiden rakentaa omalla tyylillään.
Makuasioitahan nämä ovat, itse en myöskään laittaisi calibraan mitään takaspoileria perän hienoja pyöreitä muotoja ja kylkilnjaa pilaamaan. Enkä varsinkaan mitään alumiinisiipeä, alumiinisiipi on pahinta mitä autolleen voi tehdä
Itse en pidä siitä, että nykyään muutoksia tehdään muutoksien tekemisen vuoksi, eikä siksi, että autosta tulisi paremman näköinen. Lopputulos tuolla menetelmällä on kyllä huomiota herättävä, mutta ei todellakaan positiivisesa mielessä.
Kukin kuitenkin rakentakoot tyylillään ja antakoot muiden rakentaa omalla tyylillään.