Mielipiteitä photoshopatusta calibrasta?

Keskustelua Opeleista
Topah76
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Topah76 »

Jos haluat erottua massasta ja todellakin tehdä jotain uniikkia, niin kunnon raiskausta kehiin, eikä mitään viispuolasia vanteita. Vanteiksikin kannattaa kokeilla sellasia mitä ei tulisi ikinä ajatelleeksi. Joskus on ihan kiva nähdä katukuvassa auto, joka tosiaan hyppää silmille.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Topah76 on 2003-11-04 08:42 ]</font>
Opeca
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opeca »

Noi pakoputkenpäät ei kyllä silmiä hivele.Tulee niin pitkälle ulos takapuskurista.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Oikeantyyppinen etuhelma (Irmscher), ei tee puskurista liikaa kylkiä matalampaa, jolloin auto on vielä hyvän näköinen ja alkuperäinen linjakkuus säilyy. Nykyään tuossa kuvien autossa on monipuolaiset kiiltäväreunaiset 8*17 vanteet, ja se näyttää mielestäni niiden kanssa todella hyvältä. Viisipuolaiset eivät välttämättä ole se ainoa vaihtoehto.

Kuva

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus on 2003-11-04 16:57 ]</font>
kadett87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett87 »

<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett87 on 2003-11-07 20:45 ]</font>
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

iha hirvee.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Joo väri on aika päällekäyvä... Mut eipä sitä tartte ohjeiden mukaan aina kulkee. Mä tykkään noista vanteista!!
Astra F
Golf III
HD ratikka
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Hyi helkkari minkä näkönen toi vihree on... Tollasta vaaleenpunasen vois jopa harkita :smile:
Jaska
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jaska »

Aivan mahtava! Itse en laittas tuota mustaa kattoa, mutta ei se huono idea ole sekään. Nuo vanteet sopii tohon. Itse en ole (teini)tummennettujen takavalojen kannattaja ja 5 puola vanteetkaan ei välttämättä tohon sopis, mutta afterburner takavalot ja kromivanteet ois tohon tyyliin aika passelit.
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Ei noista muokatuista oo mihinkään, aivan jäkyttävän näkösiä varsinki toi vihreä. Mutta tuo joka on tossa pari viestä ylempänä niin on komia.
Conaa.B.
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Conaa.B. »

Siis enitenhän calibrassa huutaa peräpää jotai takahelmaa, ku takapuskuri on niin älyttömän korkeella!

Siis esim tämä: Kuva

Tossa kuvassa korostuu kaikki calibran muodot parhaimmillaa! Se on niin sulava linjainen, uuhhuh!
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Huoh... tuossa quadin kuvassa kyllä silmä lepää...
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Joo joku sopiva väriyhdistelmä ei varmaan olis paha idea! Mut just noi värit ei muakaan kauheasti lämmitä... musta/valkoinen vois toimia jne... mutta tämäkin on taas niitä maku asioita joista ei voi muuta kun riidellä :wink: btw. vanteet ei oo pahan näköset "mun mielestä" taas...
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

Conaa.B:n kuvan Calibra on oikee esimerkki hienosta ja hyvin toteutetusta Callesta, ja valot on piste iin päälle!

Markuksen kuvan Calle suorastaan huuta sivuhelmoja, keula on kuin eri planeetalta, ja Calibraan todella käy helmat ja ne vaan korostaa entisestään muotoja, hyvällä tavalla

<font size=-1>[ This Message was edited by: SKL on 2003-11-05 17:00 ]</font>
Rimmon
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rimmon »

Itse laittaisin väriksi jonkin tummahkon erikoishelmiäisen
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Minun mielestäni suurimmassa osassa Calibroja jälkeenpäin laitetut helmat ovat liian korkeita ja saavat myös auton kyljen näyttämään liian korkealta, jolloin linjakkuus menetetään. Tuollaisten korkeiden helmojen kanssa on myös aivan pakko käyttää takapuskurissakin korkeaa helmaa, mikä taas saa perän näyttämään todella korkealta ja raskaalta. Tuo ylempänä oleva punainen Calibra tosin on harvinaisen onnistunut kokonaisuus, jota en pidä lainkaan huonona. Suurin osa liikenteessä vastaan tulevista "tuning" Calibroista kuitenkin näyttävät mielestäni huonommilta kuin alkuperäisenä.

Makuasioitahan nämä ovat, itse en myöskään laittaisi calibraan mitään takaspoileria perän hienoja pyöreitä muotoja ja kylkilnjaa pilaamaan. Enkä varsinkaan mitään alumiinisiipeä, alumiinisiipi on pahinta mitä autolleen voi tehdä :wink:.

Itse en pidä siitä, että nykyään muutoksia tehdään muutoksien tekemisen vuoksi, eikä siksi, että autosta tulisi paremman näköinen. Lopputulos tuolla menetelmällä on kyllä huomiota herättävä, mutta ei todellakaan positiivisesa mielessä.

Kukin kuitenkin rakentakoot tyylillään ja antakoot muiden rakentaa omalla tyylillään.
Vastaa Viestiin