b-vectran keskulukko
Mulla unohteli kans tuota koodia. Vaihdoin patterin mutta unohteli edelleen. Vika löytyi sitten siitä, että säätimen ja patterin välillä oli huono kontakti. Se päällimmäinen "kieli" ei ottanut kunnolla aina kiinni paristoon ja jos se sitten sattui käymään irti niin koodi hukkui.
Tämä on sikäli ehkä epätodennäköinen vaihtoehto, koska tuskin molemmissa kaukkareissa olisi moinen käynyt...
Patterin kun vaihtaa, niin kannattaa varovasti ensin taittaa kieltä alaspäin ja työntää patteri paikoilleen sivukautta "varkain" ettei se väännä kieltä takaisin ylös.
Tämä on sikäli ehkä epätodennäköinen vaihtoehto, koska tuskin molemmissa kaukkareissa olisi moinen käynyt...
Patterin kun vaihtaa, niin kannattaa varovasti ensin taittaa kieltä alaspäin ja työntää patteri paikoilleen sivukautta "varkain" ettei se väännä kieltä takaisin ylös.
Olen noita soittimia vaihdellut ja käyttänyt Iso liitintä(noin toistakymmentä ja eri merkkejä)On 2003-11-06 14:21, Jaku wrote:
itellä kyllä avaa ovet, mutta ei lukitse... Miten soittimen vaihto vaikuttaa asiaan?
Pioneeri menee hyvin ei tarvitse mitään-Sony täytyy vaihtaa + ja heräte keskenään-Panasonic sama homma-jne.Nyt tulossa Kenwood saa nähdä mitä se tekee.
Eli kysymykseesi
Meillä välillä ovet meni lukkon ei auenneet,joskus ei toiminut toisen kerran kun painaa lukitusta.Piuhoja vaihtamalla ja kokeilemalla saanut kyllä toimimaan aina eli tuommoista pientä lukkon ei lukkoon se tuntuu tekevän.
Ainakin itse olen kehitellyt tähän oheisen teorian: Eli Vectrassa on sellainen ominaisuus että jos avaimet on virtalukossa ei kauko-ohjattu lukitus toimi. Nyt kun virrat on toisin päin ja virta katkaistaan, on poppikoneisiin varautunut jonkinlainen varajännite, mikä jää johtoihin ja vaikuttaa sitäkautta myös virtalukon takana oleviin piireihin. Aikanaan laitoin omaan Vecuun Sonyn poppiksen ja siinä se hauskuutti juuri tuota, muistipaikat ei pysynyt pitkään muistissa ja kaukosta ei saanut ovia kiinni kuin 5 min odottelun jälkeen (silloin kun poppiksen varakapasiteetti on käytetty). Ilmeisesti järjestelmä kuvittelee jotenkin virran olevan päällä ja ei siten anna sulkea ovia kaukosta.On 2003-11-06 14:21, Jaku wrote:
itellä kyllä avaa ovet, mutta ei lukitse... Miten soittimen vaihto vaikuttaa asiaan?
no nyt tuli vaihettua Pioneerin soittimen perässä keltaisen ja punaisen johdon paikkaa ja johan alko lukot pelaamaan. Pienestä oli taas kiinni. Kiitoksia neuvoista! 
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -