b-vectran keskulukko

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
TonZer
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja TonZer »

yritin söörzillä ettii mut en löytäny...

Elikkä ovet menee kaukosäätimestä lukkoon mut ei aukee ja sit pitää ohjelmoida uudestaa..eli varmaa hävittää sen yhteyden..mistäs vois johtuu??
Patteri on vaihdettu eikä toimi toisellakaan kaukosäätimellä..Autona -96 b vectra..
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

Mikä soitin ??Eli oletko vaihtanut soitinta..???
TonZer
'Kadett'
'Kadett'

oon vaihtanu soitinta, mut se on toiminu sen jälkeen..näytössä ei näy päivämäärää ku kuuntelee radioo mut se ei mua häiritse...vika ei varmaankaan oo soittimes koska toimi vaihdon jälkeen...
trajanie
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja trajanie »

Mulla unohteli kans tuota koodia. Vaihdoin patterin mutta unohteli edelleen. Vika löytyi sitten siitä, että säätimen ja patterin välillä oli huono kontakti. Se päällimmäinen "kieli" ei ottanut kunnolla aina kiinni paristoon ja jos se sitten sattui käymään irti niin koodi hukkui.

Tämä on sikäli ehkä epätodennäköinen vaihtoehto, koska tuskin molemmissa kaukkareissa olisi moinen käynyt...

Patterin kun vaihtaa, niin kannattaa varovasti ensin taittaa kieltä alaspäin ja työntää patteri paikoilleen sivukautta "varkain" ettei se väännä kieltä takaisin ylös.
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

itellä kyllä avaa ovet, mutta ei lukitse... Miten soittimen vaihto vaikuttaa asiaan?
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
TonZer
'Kadett'
'Kadett'

Jaku...Muistaakseni katkeava virta ja jatkuva virta pitää kääntää toisin päin...

joku viisaampi varmaan korjaa jos meni väärin..
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

On 2003-11-06 14:21, Jaku wrote:
itellä kyllä avaa ovet, mutta ei lukitse... Miten soittimen vaihto vaikuttaa asiaan?
Olen noita soittimia vaihdellut ja käyttänyt Iso liitintä(noin toistakymmentä ja eri merkkejä)
Pioneeri menee hyvin ei tarvitse mitään-Sony täytyy vaihtaa + ja heräte keskenään-Panasonic sama homma-jne.Nyt tulossa Kenwood saa nähdä mitä se tekee.
Eli kysymykseesi :smile:
Meillä välillä ovet meni lukkon ei auenneet,joskus ei toiminut toisen kerran kun painaa lukitusta.Piuhoja vaihtamalla ja kokeilemalla saanut kyllä toimimaan aina eli tuommoista pientä lukkon ei lukkoon se tuntuu tekevän.
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

On 2003-11-06 14:21, Jaku wrote:
Ainakin itse olen kehitellyt tähän oheisen teorian: Eli Vectrassa on sellainen ominaisuus että jos avaimet on virtalukossa ei kauko-ohjattu lukitus toimi. Nyt kun virrat on toisin päin ja virta katkaistaan, on poppikoneisiin varautunut jonkinlainen varajännite, mikä jää johtoihin ja vaikuttaa sitäkautta myös virtalukon takana oleviin piireihin. Aikanaan laitoin omaan Vecuun Sonyn poppiksen ja siinä se hauskuutti juuri tuota, muistipaikat ei pysynyt pitkään muistissa ja kaukosta ei saanut ovia kiinni kuin 5 min odottelun jälkeen (silloin kun poppiksen varakapasiteetti on käytetty). Ilmeisesti järjestelmä kuvittelee jotenkin virran olevan päällä ja ei siten anna sulkea ovia kaukosta.
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

no johan on sydeemit... ei kai auta kuin testata millä yhdistelmällä toimii ovet ja soitin yhtä aikaa :smile:
näillä mennään...
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

no nyt tuli vaihettua Pioneerin soittimen perässä keltaisen ja punaisen johdon paikkaa ja johan alko lukot pelaamaan. Pienestä oli taas kiinni. Kiitoksia neuvoista! :grin:
näillä mennään...
TonZer
'Kadett'
'Kadett'

osaisko joku auttaa alkuperäisen ongelman kanssa?
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Sama ongelma kuin TonZer:lla. Kokeiltu kummallakin kaukolla ja vaihdettu pattereita, mutta ei vaikutusta. Mankkana on Blaukkarin Casablanca, johon olen kääntänyt herätteen ja jatkuvan oikein päin. Ihme ongelma, apuja kaivataan.
Vastaa Viestiin