calibran sähkö vikaa
calibran sähkö vikaa
auto on calibra c 20 xe motilla. osaako kukaan sanoa mistä kenkä puristaa kun auto nykii ei pysy käynnissä ja moottorin merkkivalo palaa ja tehot tuntuu kadonneen korjaamollakaan vikaa ei löydetä. virranjakaja on uus sytytyksen ohjainyksikkö, katalysaattori, kampiakselin asentotunnistin anturi ja bensapumppu on vaihdettu. vika ei kuitenkaan ole aina päällä. välillä auto toimii mutta on normaalia laiskempi. kierrosluku mittarikin hajosi korjaamon toimesta.
- kadett90
- OCF Member 2024

Re: calibran sähkö vikaa
Mitä antaa vikakoodiksi.
kampiakselin asento tunnistin anturia se herjaa.
Löytyikö vikaan koskaan vastausta?
-
Teemucchio
- 'Kadett'

Mulla oli vähän samaa vikaa joskus, ja oli nakutustunnistimen johdon liitin vähän hapettunut ja silloin tällöin ilmestyi yhtäkkiä moottorin vikavalo, ja kun sammutti auton, liitin auki ja takas niin ei taas tule johonki kuukauteen pariin vikavaloa. Sitten laitoin liittimen napoihin CRC:n contact protectia ja on toiminut viimeset 5kk ilman tätä ongelmaa.
Se kampiakselin asentotunnistin vikakoodi selittyy sillä jos on lukenut vikakoodit auton ollessa sammutettuna, jos se käy niin asentotunnistin ei herjaa vikakoodia.
Tuo nakutunnistimen liitin on c20xe koneessa ainakin moottorin takana jäähdytysletkun lähettyvillä (itse laitoin letkuun kiinni nippusiteellä)
Se kampiakselin asentotunnistin vikakoodi selittyy sillä jos on lukenut vikakoodit auton ollessa sammutettuna, jos se käy niin asentotunnistin ei herjaa vikakoodia.
Tuo nakutunnistimen liitin on c20xe koneessa ainakin moottorin takana jäähdytysletkun lähettyvillä (itse laitoin letkuun kiinni nippusiteellä)
Calibra c20xe -91