Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
15 viestiä
• Sivu 1/1
Tico
'Senator'
ViestiKirjoittaja Tico »
Mistäköhän mahtais saada vm.-88 kanoottiin taakse niskatuet, onko näitä tehty tehtaalta lähtiessään vai onko noita itse tehty? Onko kukaan tehny itse noita, minkä lainen homma ja miten kiinitys selkänojaan? Olis hyvä saada muitakin vinkkejä asiaan liittyen ja asian ulkopuolelta myöskin
Edit: Vai mennääkkö purkamolta hakeen sellanen selkä noja missä on niskatukien paikat? Paljonkohan mahdollisesti semmonen maksaisi?
Ite olen kans tuuminut että vois taaksekkin laittaa, mutta pitäsi löytää samalla verhoilulla oleva penkki jossa on niskatuen reijät. Mutta kyllähän teeseitse mies laittaa vaikka hiihen hattuhyllyyn ne kiinni. Miten muuten ollis jos rautaputkesta taittais sellaset Audi TT:n näköiset "niskatuet" ja kromauttas ne. Mietin vain että vois olla erikoiset mutta toisealta tiiä häntä.
kadetin takapenkissä pitäisi olla valmiina ne paikat siellä penkin 'sisällä'. Ei muutakun puukkoa käteen ja penkkeihin reiät ja sitten opelilta ne asennusputket kiinni ja niskatuet paikoilleen. Tai ainakin niin mä tein.
Elikkä siinä on valmiit paikat selkänojassa ja siihen tarvii vain hakea opel liikeestä putket mihin tulee niskatuet kiini, ymmärsinkö oiken? Paljonkohan mahdollisesti tämmöiset putket maksavat? Voiko tehä itse?
Nostan tämän vanhan ketjun jälleen ylös..
Eli onko tietoa, Astran takapenkin mahdollisista niskatukien paikoista? Eli olisikohan tuossa Astrani takapenkissä valmiit paikat?
Näin monta Kaduttia rakentaneena voin antaa ehkä vähän neuvoja. Eli Gl-malleissa on valmiit paikat selkänojissa ja kaikissa 98-99 malleissa . Kokeilepa takapenkin päältä tuntuuko reijän paikkoja. Sedaniin käy Vectran tai muut mm. niskatuet ja farkkuun etuistimien niskatuet.
On 2003-11-07 18:46, Ahnuld wrote:
Nostan tämän vanhan ketjun jälleen ylös..
Eli onko tietoa, Astran takapenkin mahdollisista niskatukien paikoista? Eli olisikohan tuossa Astrani takapenkissä valmiit paikat?
Ainakin vm-97,3-ovinen AStrassa löytyi läpimenoreijät niskatukien rautapiikeille.Kannattaa OHUELLA puikolla tökkiä kankaan läpi ja tunnustella löytyykö aukkoja.Jos löytyy,niin ostat opelin liikkeestä läpivientiholkit(en muista paljon maksoi) ja hakkaat ne paikoilleen.Niskatuet hommasin vanhasta Kadetista..samaa mallia käytetään Astroissa (jos musta verhoilu).