Hyvät Istuinsuojat, mistä kannattaa hankkia?
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Hyvät Istuinsuojat, mistä kannattaa hankkia?
Mitä istuinsuojia käytätte autoissanne? Kattelin eri vaihtoehtoja, ja onhan se skaala aika laidasta laitaan. Karkeasti noin 30-300€ Hienot näyttäisivät olevan ne Tammersuojan mallit, mutta hinta aivan uskomaton..... 
mä satuin ihan sattumalta löytää edelliseen autoon istuinpäälliset, merkiltään Walser. todella hyvät ja laadukkaan oloiset.
vinkkinä että mulla olis yks melkein käyttämätön sarja myytävänä ( kokeiltu vaan )
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
vinkkinä että mulla olis yks melkein käyttämätön sarja myytävänä ( kokeiltu vaan )
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
Opel Vectra B2 farkku 2.5 V6 24v -00 ja Opel Vectra 1.6i 16v -00
Puolet halvemmalla ellei ylikin Tammer-Suojan hintoihin nähden tekee samanlaiset Gami-Tuote Oy Kortesjärvellä. Teetätin omaan Coupeen suojat ja istuu kuin hansikas... 
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Re: Hyvät Istuinsuojat, mistä kannattaa hankkia?
Mietin itse istuinsuojien hankkimista ja etsin sopivaa toimittajaa. Löysinkin saksasta mielenkiintoisen sivuston: www.albert-premium.com. Heidän konseptinsa on tavanomaisesta poikkeava: saat itse valita kankaat istuinsuojamalleihin varsin laajasta valikoimasta VAG-konsernin alkuperäisiä sisustuskankaita. Lopputulos on siis ihan niin yksilöllinen kuin itse haluat - jopa logo-brodeerausten kanssa.
Laatu näyttää hyvältä sertifikaatteineen ja pitkine takuineen eikä hinta suhteessa laatuunkaan ole paha - päädyin nimittäin itse ostamaan alcantara-suojasarjan autooni.
Asennus oli kohtuullisen helppoa ja lopputulos tyylikäs. Veikkaan, että nämä istuinsuojat kestävät kyllä paljon pidempään kuin alkuperäinen verhoilu.
Laatu näyttää hyvältä sertifikaatteineen ja pitkine takuineen eikä hinta suhteessa laatuunkaan ole paha - päädyin nimittäin itse ostamaan alcantara-suojasarjan autooni.
Asennus oli kohtuullisen helppoa ja lopputulos tyylikäs. Veikkaan, että nämä istuinsuojat kestävät kyllä paljon pidempään kuin alkuperäinen verhoilu.
Hieno mainosJPKJ kirjoitti:Mietin itse istuinsuojien hankkimista ja etsin sopivaa toimittajaa. Löysinkin saksasta mielenkiintoisen sivuston: http://www.albert-premium.com. Heidän konseptinsa on tavanomaisesta poikkeava: saat itse valita kankaat istuinsuojamalleihin varsin laajasta valikoimasta VAG-konsernin alkuperäisiä sisustuskankaita. Lopputulos on siis ihan niin yksilöllinen kuin itse haluat - jopa logo-brodeerausten kanssa.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ja esim. G-astraan? 
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T