Hyvät Istuinsuojat, mistä kannattaa hankkia?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Hyvät Istuinsuojat, mistä kannattaa hankkia?

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Mitä istuinsuojia käytätte autoissanne? Kattelin eri vaihtoehtoja, ja onhan se skaala aika laidasta laitaan. Karkeasti noin 30-300€ Hienot näyttäisivät olevan ne Tammersuojan mallit, mutta hinta aivan uskomaton..... :o
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Taitaa olla hieman eri laatuakin kuin Lidlin 15€ penkinpääliset, jotka muuten nekin oli hintaansa nähden hyvin istuvat. :lol:
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
ropperia
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ropperia »

mä satuin ihan sattumalta löytää edelliseen autoon istuinpäälliset, merkiltään Walser. todella hyvät ja laadukkaan oloiset.

vinkkinä että mulla olis yks melkein käyttämätön sarja myytävänä ( kokeiltu vaan )
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
Opel Vectra B2 farkku 2.5 V6 24v -00 ja Opel Vectra 1.6i 16v -00
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Puolet halvemmalla ellei ylikin Tammer-Suojan hintoihin nähden tekee samanlaiset Gami-Tuote Oy Kortesjärvellä. Teetätin omaan Coupeen suojat ja istuu kuin hansikas... 8)
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Kiitokset tiedoista!
JPKJ
'Agila'

Re: Hyvät Istuinsuojat, mistä kannattaa hankkia?

Viesti Kirjoittaja JPKJ »

Mietin itse istuinsuojien hankkimista ja etsin sopivaa toimittajaa. Löysinkin saksasta mielenkiintoisen sivuston: www.albert-premium.com. Heidän konseptinsa on tavanomaisesta poikkeava: saat itse valita kankaat istuinsuojamalleihin varsin laajasta valikoimasta VAG-konsernin alkuperäisiä sisustuskankaita. Lopputulos on siis ihan niin yksilöllinen kuin itse haluat - jopa logo-brodeerausten kanssa.

Laatu näyttää hyvältä sertifikaatteineen ja pitkine takuineen eikä hinta suhteessa laatuunkaan ole paha - päädyin nimittäin itse ostamaan alcantara-suojasarjan autooni.
Asennus oli kohtuullisen helppoa ja lopputulos tyylikäs. Veikkaan, että nämä istuinsuojat kestävät kyllä paljon pidempään kuin alkuperäinen verhoilu.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

JPKJ kirjoitti:Mietin itse istuinsuojien hankkimista ja etsin sopivaa toimittajaa. Löysinkin saksasta mielenkiintoisen sivuston: http://www.albert-premium.com. Heidän konseptinsa on tavanomaisesta poikkeava: saat itse valita kankaat istuinsuojamalleihin varsin laajasta valikoimasta VAG-konsernin alkuperäisiä sisustuskankaita. Lopputulos on siis ihan niin yksilöllinen kuin itse haluat - jopa logo-brodeerausten kanssa.

Laatu näyttää hyvältä sertifikaatteineen ja pitkine takuineen eikä hinta suhteessa laatuunkaan ole paha - päädyin nimittäin itse ostamaan alcantara-suojasarjan autooni.
Asennus oli kohtuullisen helppoa ja lopputulos tyylikäs. Veikkaan, että nämä istuinsuojat kestävät kyllä paljon pidempään kuin alkuperäinen verhoilu.
Hieno mainos :peukku: Paljonko teillä nuo suojat maksaa esim opel calibraan?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
juzze
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja juzze »

Ja esim. G-astraan? :)
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Vastaa Viestiin