Kumpikohan bensatankki tuolla mahtaa olla kiinni?
A) pumppu päällä
B) pumppu alustassa
Tänään auto oli nosturin päällä, enkä tuota pumppua edes yrittänyt paikantaa, kun haettiin bensatankin vuotokohtaa, mutta ainoastaan repsikan puoli tankista (ja pääli puoli) jäi katsomatta, enkä muilla sivuilla pumppua huomannut.
Itse epäilen vahvasti, että bensatankki on sitä mallia, jossa pumppu on päällä. Mutta kun en oo 100-varma...
Vectra A -94 V6 polttoainetankki
Vectra A -94 V6 polttoainetankki
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- sepse
- OCF Member 2023

Re: Vectra A -94 V6 polttoainetankki
95 mallin purin kesällä ja pumppu oli päällä , veikkaan että 94 mallissa jo sama .
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
Omassa A Vectrassa oli pumppu kanssa päällä.
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Pumppu päällä, löytyy apparin puolelta takanta. Käännät takapenkin ylöspäin vetämällä takapenkinvälistä löytyvästä muovi lenksusta ja jonka jälkeen näet penkin alla n. 15cm x 15cm läpän siinä verhoilussa avaat sen ja otat sen alla olevan muovisen pyöreän tulpan pois ja näät pyöreän metalli lautasen joka on muistaakseni 8pultilla kiinni itse bensatankissa siinä telineessä tankin sisällä on kiinni itse pensapumppu.
Kiitos vastauksista!
Mulla menee tän talviauton bensatankki vaihtoon, kun on ruostunut saumastaan puhki... Nyt tietää, et minkä mallin tankin tilaan.
Mulla menee tän talviauton bensatankki vaihtoon, kun on ruostunut saumastaan puhki... Nyt tietää, et minkä mallin tankin tilaan.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)