Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Vastaa Viestiin
J.P.S
'Senator'
'Senator'

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja J.P.S »

Jondes kirjoitti:Orikinelli Turbo 4x4 Calibra Kempeleessä koulun pihalta bongattu monestikki. En nyt nimeä muista foorumilta, mutta muistaakseni nähnyt täälläkin kuvia siitä! 8)
Oiskohan ollu minun :wink:
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Tuossa ehkä 15min sitten eli noin 6:15 tuli Oulun matkahuollon kohdalla valkoinen farmarimallinen D Kadetti vastaan, ensin näin vain lisärit hämärässä ja sitten tajusin mikä auto oli ja kuola alkoi heti tippasta. MISTÄ MÄ SAAN TOLLASEN!!!!???
kpn138
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kpn138 »

kpn138 kirjoitti:Tänään aamulla (myös monena muuna aamuna nähny) krapulapäissäni kävelin Hämeenlinnassa siihen lukiokadun r-kioskille niin sen edessä oli tosi kivan näkönen sininen A-Omega. Iso clubin tarra oli takalasissa ja pätevän näkönen pörinäpönttö!
No tänään näin ~17.00 aikoihin kyseisessä paikassa kyseisen auton liikenteessä. Oli konepelti vaihtanut värinsä valkoiseksi. Ei kyllä ihan vakioputki ollu äänistä päätellen :thumbsup:
Opel Vectra 1994 CDX 2.0 automatic
(ex) Opel Ascona 1988 1.6
Timba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Timba »

Olarissa vähän ennen kasia punainen Zafira OPC.
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

kpn138 kirjoitti:
kpn138 kirjoitti:Tänään aamulla (myös monena muuna aamuna nähny) krapulapäissäni kävelin Hämeenlinnassa siihen lukiokadun r-kioskille niin sen edessä oli tosi kivan näkönen sininen A-Omega. Iso clubin tarra oli takalasissa ja pätevän näkönen pörinäpönttö!
No tänään näin ~17.00 aikoihin kyseisessä paikassa kyseisen auton liikenteessä. Oli konepelti vaihtanut värinsä valkoiseksi. Ei kyllä ihan vakioputki ollu äänistä päätellen :thumbsup:
Mä olen jo kyllästynyt näiden vuosien aikana bongailemaan Hämeenlinnassa erikoisia opeleita, kun yhdenkään niiden omistaja ei tunnu tänne kirjoittelevan :lol: Millainen tuo sun vectra muuten on? Osaan sit ainakin esittää mukavaa kuskia jos tulet joskus liikenteessä vastaan :lollis:

Ja miksei sua ole näkynyt meidän miiteissä? :D
kpn138
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kpn138 »

maritus kirjoitti:
kpn138 kirjoitti:
Mä olen jo kyllästynyt näiden vuosien aikana bongailemaan Hämeenlinnassa erikoisia opeleita, kun yhdenkään niiden omistaja ei tunnu tänne kirjoittelevan :lol: Millainen tuo sun vectra muuten on? Osaan sit ainakin esittää mukavaa kuskia jos tulet joskus liikenteessä vastaan :lollis:

Liityin tänne vasta ton nykysen Vectran oston jälkeen, enkä osannu arvata että täällä Hämppylässä mitään toimintaa edes olisi :D

Tälläsellä herkulla ajelen tällä hetkellä. On muuten hiljasessa myynnissä jos jotai kiinnostaa ostaa! Varustettu varmalla 8v ohc:lla ja automaattilaatikolla :thumbsup:
Kuva
Opel Vectra 1994 CDX 2.0 automatic
(ex) Opel Ascona 1988 1.6
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

kpn138 kirjoitti:
maritus kirjoitti:Mä olen jo kyllästynyt näiden vuosien aikana bongailemaan Hämeenlinnassa erikoisia opeleita, kun yhdenkään niiden omistaja ei tunnu tänne kirjoittelevan :lol: Millainen tuo sun vectra muuten on? Osaan sit ainakin esittää mukavaa kuskia jos tulet joskus liikenteessä vastaan :lollis:

Liityin tänne vasta ton nykysen Vectran oston jälkeen, enkä osannu arvata että täällä Hämppylässä mitään toimintaa edes olisi :D

Tälläsellä herkulla ajelen tällä hetkellä. On muuten hiljasessa myynnissä jos jotai kiinnostaa ostaa! Varustettu varmalla 8v ohc:lla ja automaattilaatikolla :thumbsup:
Tuolla on meidän miittitopic http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 28&t=23361

Pitää yrittää bongailla tuota sun autoa.. Mä ajelen vihreällä sedan G Astralla. Iso logotarra takalasissa :) Saa moikata. Tosin mä ajan yleensä niin koomassa että menee varmaan ohi :lollis:
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

omega16T kirjoitti:Katin exä(oliko se nyt fallen angel???) eli pinkki F Astra farkku kromiteippauksilla tuli vastaan torstaina iltapäivällä Mikkelissä Graanin risteyksessä.
Hyvä, että auto liikkuu ja näkyy...

T:K.Vilén
JUKSU
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja JUKSU »

Cudoen kadetti tuli Turussa vastaan eilen,erottui massasta hyvin :peukku:
Manta-B-83
jerrij
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja jerrij »

toivakassa tänään 3-4 tuntia sit vihree calibra kutosen koneella,takasiivellä varustettu
Opel Vectra B2 farmari 2001
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Orituvan parkkiksella musta G-Astra jossa oranssit(?) vanteet ja jotain muuta härpäkettä.
AnaC
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja AnaC »

Eilen ja monenakin päivänä bongattu valkoinen A vectra 4x4 tampereen seudulla pyörimässä. Jonkin näkönen korisarjakin autossa. -(z)-
3000 24v Omega
Opel Vectra 2000 4x4 talvipulkka
Kuvia! http://s1063.photobucket.com/user/AnaC93/library/?sort=3&page=0
vunpero
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vunpero »

eilen puoliltapäivin olisko ollu tumman vihree calibra kaakkurin s marketin risteyksessä. katseet kohtasivat muttei kädet noussu :D
tojjota korolla
Lightning MacThunder
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Lightning MacThunder »

Punainen farkku b? vectra, nätit matalaprofiili renkaat aluilla ahtialan liittymään meni. Punainen eco Corsa c, vt 12 lahdesta hollolaan. Ei mikään ihmeellinen, mutta miellytti silmää, sekä musta insignia samalla tiellä. Aamulla met.har. zafira jäänyt tielle karistossa, tarra takalasissa... En varma oliko clubitarra. Kiitos ja anteeksi.
Teemu J
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

Mannet ajeli yliopistonkadulla hopeisella b2 vecrtralla missä oli wauxhallin maski... :food:
Vastaa Viestiin