Oiskohan ollu minunJondes kirjoitti:Orikinelli Turbo 4x4 Calibra Kempeleessä koulun pihalta bongattu monestikki. En nyt nimeä muista foorumilta, mutta muistaakseni nähnyt täälläkin kuvia siitä!
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Tuossa ehkä 15min sitten eli noin 6:15 tuli Oulun matkahuollon kohdalla valkoinen farmarimallinen D Kadetti vastaan, ensin näin vain lisärit hämärässä ja sitten tajusin mikä auto oli ja kuola alkoi heti tippasta. MISTÄ MÄ SAAN TOLLASEN!!!!???
No tänään näin ~17.00 aikoihin kyseisessä paikassa kyseisen auton liikenteessä. Oli konepelti vaihtanut värinsä valkoiseksi. Ei kyllä ihan vakioputki ollu äänistä päätellenkpn138 kirjoitti:Tänään aamulla (myös monena muuna aamuna nähny) krapulapäissäni kävelin Hämeenlinnassa siihen lukiokadun r-kioskille niin sen edessä oli tosi kivan näkönen sininen A-Omega. Iso clubin tarra oli takalasissa ja pätevän näkönen pörinäpönttö!
Opel Vectra 1994 CDX 2.0 automatic
(ex) Opel Ascona 1988 1.6
Olarissa vähän ennen kasia punainen Zafira OPC.
Mä olen jo kyllästynyt näiden vuosien aikana bongailemaan Hämeenlinnassa erikoisia opeleita, kun yhdenkään niiden omistaja ei tunnu tänne kirjoittelevankpn138 kirjoitti:No tänään näin ~17.00 aikoihin kyseisessä paikassa kyseisen auton liikenteessä. Oli konepelti vaihtanut värinsä valkoiseksi. Ei kyllä ihan vakioputki ollu äänistä päätellenkpn138 kirjoitti:Tänään aamulla (myös monena muuna aamuna nähny) krapulapäissäni kävelin Hämeenlinnassa siihen lukiokadun r-kioskille niin sen edessä oli tosi kivan näkönen sininen A-Omega. Iso clubin tarra oli takalasissa ja pätevän näkönen pörinäpönttö!
Ja miksei sua ole näkynyt meidän miiteissä?
Liityin tänne vasta ton nykysen Vectran oston jälkeen, enkä osannu arvata että täällä Hämppylässä mitään toimintaa edes olisimaritus kirjoitti:Mä olen jo kyllästynyt näiden vuosien aikana bongailemaan Hämeenlinnassa erikoisia opeleita, kun yhdenkään niiden omistaja ei tunnu tänne kirjoittelevankpn138 kirjoitti:No tänään näin ~17.00 aikoihin kyseisessä paikassa kyseisen auton liikenteessä. Oli konepelti vaihtanut värinsä valkoiseksi. Ei kyllä ihan vakioputki ollu äänistä päätellenkpn138 kirjoitti:Tänään aamulla (myös monena muuna aamuna nähny) krapulapäissäni kävelin Hämeenlinnassa siihen lukiokadun r-kioskille niin sen edessä oli tosi kivan näkönen sininen A-Omega. Iso clubin tarra oli takalasissa ja pätevän näkönen pörinäpönttö!Millainen tuo sun vectra muuten on? Osaan sit ainakin esittää mukavaa kuskia jos tulet joskus liikenteessä vastaan
Ja miksei sua ole näkynyt meidän miiteissä?
Tälläsellä herkulla ajelen tällä hetkellä. On muuten hiljasessa myynnissä jos jotai kiinnostaa ostaa! Varustettu varmalla 8v ohc:lla ja automaattilaatikolla

Opel Vectra 1994 CDX 2.0 automatic
Tuolla on meidän miittitopic http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 28&t=23361kpn138 kirjoitti:Liityin tänne vasta ton nykysen Vectran oston jälkeen, enkä osannu arvata että täällä Hämppylässä mitään toimintaa edes olisimaritus kirjoitti:Mä olen jo kyllästynyt näiden vuosien aikana bongailemaan Hämeenlinnassa erikoisia opeleita, kun yhdenkään niiden omistaja ei tunnu tänne kirjoittelevanMillainen tuo sun vectra muuten on? Osaan sit ainakin esittää mukavaa kuskia jos tulet joskus liikenteessä vastaan
Ja miksei sua ole näkynyt meidän miiteissä?![]()
Tälläsellä herkulla ajelen tällä hetkellä. On muuten hiljasessa myynnissä jos jotai kiinnostaa ostaa! Varustettu varmalla 8v ohc:lla ja automaattilaatikolla![]()
Pitää yrittää bongailla tuota sun autoa.. Mä ajelen vihreällä sedan G Astralla. Iso logotarra takalasissa
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Hyvä, että auto liikkuu ja näkyy...omega16T kirjoitti:Katin exä(oliko se nyt fallen angel???) eli pinkki F Astra farkku kromiteippauksilla tuli vastaan torstaina iltapäivällä Mikkelissä Graanin risteyksessä.
T:K.Vilén
Cudoen kadetti tuli Turussa vastaan eilen,erottui massasta hyvin 
Manta-B-83
toivakassa tänään 3-4 tuntia sit vihree calibra kutosen koneella,takasiivellä varustettu
Opel Vectra B2 farmari 2001
Orituvan parkkiksella musta G-Astra jossa oranssit(?) vanteet ja jotain muuta härpäkettä.
Eilen ja monenakin päivänä bongattu valkoinen A vectra 4x4 tampereen seudulla pyörimässä. Jonkin näkönen korisarjakin autossa. 
3000 24v Omega
Opel Vectra 2000 4x4 talvipulkka
Kuvia! http://s1063.photobucket.com/user/AnaC93/library/?sort=3&page=0
Opel Vectra 2000 4x4 talvipulkka
Kuvia! http://s1063.photobucket.com/user/AnaC93/library/?sort=3&page=0
eilen puoliltapäivin olisko ollu tumman vihree calibra kaakkurin s marketin risteyksessä. katseet kohtasivat muttei kädet noussu 
tojjota korolla
-
Lightning MacThunder
- 'Admiral'

Punainen farkku b? vectra, nätit matalaprofiili renkaat aluilla ahtialan liittymään meni. Punainen eco Corsa c, vt 12 lahdesta hollolaan. Ei mikään ihmeellinen, mutta miellytti silmää, sekä musta insignia samalla tiellä. Aamulla met.har. zafira jäänyt tielle karistossa, tarra takalasissa... En varma oliko clubitarra. Kiitos ja anteeksi.
Mannet ajeli yliopistonkadulla hopeisella b2 vecrtralla missä oli wauxhallin maski...