Onko Vaasan alueella c20xe koneen omistajaa?
Tarvitsen kipeästi apua. Epäilen että autoni ilmamäärämittari on viallinen tai vääränlainen. Syynä tähän on että vaihdoin kesällä tähän kyseisen osan, ja auto toimii hyvin. Mutta katsastuksesta auto pomppasi pakokaasujen ansiosta. Korjaamo kävi kaikki läpi, vaihtoivat jopa katin, mutta tästä ei ollut apua. Nyt ne epäilee ilmamäärämittaria. Uutta en viitsisi ostaa kun se maksaa vajaa 500€. Ja toista käytettyä en haluis ostaa, jos sekään ei olis oikea, tai sitten rikki.
Pyyntö olis sitten seuraavanlainen:
Olisiko täällä kukaan joka olis niin kiltti että lainaisivat minulle kyseistä osaa? Auto on jo mennyt ajokieltoon viime viikolla, joten tärkeintä olis että sais sen taas "ajokuntoon".
Joten jos joku kokee että voisi olla avuksi, niin ei kun ottaman yhteyttä! Voin tietystä korvata tästä syntyvää vanhinkoa, mutta paljoa en pysty maksamaan.
Ystävällisin terveisin
Patrik
-----------
pnorrgard@hotmail.com
Pyyntö olis sitten seuraavanlainen:
Olisiko täällä kukaan joka olis niin kiltti että lainaisivat minulle kyseistä osaa? Auto on jo mennyt ajokieltoon viime viikolla, joten tärkeintä olis että sais sen taas "ajokuntoon".
Joten jos joku kokee että voisi olla avuksi, niin ei kun ottaman yhteyttä! Voin tietystä korvata tästä syntyvää vanhinkoa, mutta paljoa en pysty maksamaan.
Ystävällisin terveisin
Patrik
-----------
pnorrgard@hotmail.com
Tyjäkäynti(784RPM)
CO: 0,42%
CO COR: 0,52%
HC: 175 PPM
CO2: 11,7%
O2: 3,67%
Lambda: 1,274
2000RPM
CO: 0,68%
CO COR: 0,72%
HC: 111 PPM
CO2: 13,5%
O2: 0,64%
Lambda: 1,016
Vaihdettu mm. tulpat, katti. Ja muuten käyty läpi konetta, katsottu venttiilit jne. Ajettu pari tankillista kahta eri ruiskunputsausaineita. Vaihdettu bensat jetistä nesteen. Auto käy hyvin. Korjaamo epäilee että ilmamäärämittari olis autosta, jossa ei ole kattia, en sitten tiedä miten ne eroaa...?
CO: 0,42%
CO COR: 0,52%
HC: 175 PPM
CO2: 11,7%
O2: 3,67%
Lambda: 1,274
2000RPM
CO: 0,68%
CO COR: 0,72%
HC: 111 PPM
CO2: 13,5%
O2: 0,64%
Lambda: 1,016
Vaihdettu mm. tulpat, katti. Ja muuten käyty läpi konetta, katsottu venttiilit jne. Ajettu pari tankillista kahta eri ruiskunputsausaineita. Vaihdettu bensat jetistä nesteen. Auto käy hyvin. Korjaamo epäilee että ilmamäärämittari olis autosta, jossa ei ole kattia, en sitten tiedä miten ne eroaa...?
mulla tuommoset arvot tyhjäkäynnillä ilman katalysaattoria
http://opel.kompassi.com/pakokaasuarvo.jpg
<font size=-1>[ This Message was edited by: madi on 2003-11-17 07:42 ]</font>
http://opel.kompassi.com/pakokaasuarvo.jpg
<font size=-1>[ This Message was edited by: madi on 2003-11-17 07:42 ]</font>
Madi!
Tällainen numerosarja oli mittarissa:
0 280 212 015
Katsoin mun vanhaa mittaria, ja siinä oli sama osanumero, MUTTA, niissä oli yksi selvä ero:
"Uudessa" kesällä ostetussa mittarissa on joku säätöpotikka, mikä mun vanhassa mittarissa ei ole. Vanhassa mittarissa liittimen vasemmalla puolella oleva reikä on täytetty. Olisiko tällä jotain merkitystä?
Eikö ole kukaan, joka lainais mulle mittaria päiväksi?
Mittarin arvokilven piirroskuva:
ftp://opel:opel@static127.netsafir.com:23/ilma.jpg
<font size=-1>[ This Message was edited by: pnorrgard on 2003-11-18 21:13 ]</font>
Tällainen numerosarja oli mittarissa:
0 280 212 015
Katsoin mun vanhaa mittaria, ja siinä oli sama osanumero, MUTTA, niissä oli yksi selvä ero:
"Uudessa" kesällä ostetussa mittarissa on joku säätöpotikka, mikä mun vanhassa mittarissa ei ole. Vanhassa mittarissa liittimen vasemmalla puolella oleva reikä on täytetty. Olisiko tällä jotain merkitystä?
Eikö ole kukaan, joka lainais mulle mittaria päiväksi?
Mittarin arvokilven piirroskuva:
ftp://opel:opel@static127.netsafir.com:23/ilma.jpg
<font size=-1>[ This Message was edited by: pnorrgard on 2003-11-18 21:13 ]</font>
Suna vaihtaisin lambdan kun se tyhjäkäynti arvo oli aika yläkantissa.Korjaamo epäilee että ilmamäärämittari olis autosta, jossa ei ole kattia, en sitten tiedä miten ne eroaa...?
Mun käsittääkseni ei ole merkitystä onko se ilmamäärämittari katillisesta(lambda hoitaa hommansa) vai ei.
myös aivoboksi voi olla pipi, ei olis ensimmäinen johonka pitää vaihtaa boksi päästöjentakia.
Mutta koita lainata joltakin imm. niin sitten tiedät.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-11-18 21:29 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-11-18 21:30 ]</font>