Z20NET viritys
Re: Z20NET viritys
Tuli itsekkin kirjoiteltua tuon John Carlsonin kanssa ja kyllä himottais tuo 210hv/330nm ja hintaan 200€. Yllätyksien välttämiseksi olisi kuulemma hyvä jos olisi auto paikan päällä niin sais ajettua penkissä/kadulla kun ei ole kuulemma opeleita tehnyt. 
Opel Kadett D 1.2N Vm.82, Opel Vectra B 2.0 CD Vm.97, Opel Omega MV6 aut. Vm.98, Opel Signum 2.0t Vm.04, Opel Corsa D 1.3cdti(90hv) Vm.08, Opel Vectra 3.2 V6 Stw Vm.04, Opel Astra H 1.9cdti Vm.07, Opel Astra G 2.2 Vm.01, Opel Astra J 1.6T Vm.11
näköjään ebaystakin löytyy briteistä maptunia.
onko kukaan tiedustellut jcarlsonilta kireempää softaa jos on suuttimet ja ahdin vaihdettu?
onko kukaan tiedustellut jcarlsonilta kireempää softaa jos on suuttimet ja ahdin vaihdettu?
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Itse käytän boksin tuolla parin viikon päästä, kerron sitten tuloksia
raudan rajoiksi sanoi 210 330..
Astra H GTC Opc-line ''Look'' 1.6
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
päivää. tässä otan pikkaisen osaa tähän keskusteluun. täältä kans kun löytyy kyseinen moottori. tarkoituksena olisi rakennella maptun stage 5 mukaan autoa (hitaasti mutta varmasti). olen yrittänyt löytää sitä turboa (td04hlxt) ebaysta ja selaillen. osaako joku kertoa tarkemmin kyseisestä turbosta tai vastaavasta vihjata jolla pääsisi samoihin teholukemiin (300hp). suuttimet löytyy helposti ym palikat, mutta kun tuo turbo ny ahdistaa täällä päässä.
Eikös TD04-19G olis ihan käypänen? Ainakin vanhemmilla Saabin moteilla sillä pääsee about 350hp, vanhempien Aerojen TD04-15G on kanssa ihan jees, ei ihan 300hp mutta saatavuus hyvä ja Ebayssa saattaa vieläkin olla aitoja uusia Mitsuja alle 500e..
Diskoperuna (GT2860RS) taitaa olla toinen tommonen hyvä 300-350hp etana.
Diskoperuna (GT2860RS) taitaa olla toinen tommonen hyvä 300-350hp etana.
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla
stage 5 on 14t loppunen ahdin,stage 6 on toi hxlt tais olla eri suuttimetkin.Mono kirjoitti:päivää. tässä otan pikkaisen osaa tähän keskusteluun. täältä kans kun löytyy kyseinen moottori. tarkoituksena olisi rakennella maptun stage 5 mukaan autoa (hitaasti mutta varmasti). olen yrittänyt löytää sitä turboa (td04hlxt) ebaysta ja selaillen. osaako joku kertoa tarkemmin kyseisestä turbosta tai vastaavasta vihjata jolla pääsisi samoihin teholukemiin (300hp). suuttimet löytyy helposti ym palikat, mutta kun tuo turbo ny ahdistaa täällä päässä.
Kyllä se on Stage5. Hämää kun Stageja on kuusi mutta kun yksi on 1+ niin siksi viimeinen on 5.
Vectra 2.0T -07 BioPower
Jartsa kirjoitti:stage 5 on 14t loppunen ahdin,stage 6 on toi hxlt tais olla eri suuttimetkin.Mono kirjoitti:päivää. tässä otan pikkaisen osaa tähän keskusteluun. täältä kans kun löytyy kyseinen moottori. tarkoituksena olisi rakennella maptun stage 5 mukaan autoa (hitaasti mutta varmasti). olen yrittänyt löytää sitä turboa (td04hlxt) ebaysta ja selaillen. osaako joku kertoa tarkemmin kyseisestä turbosta tai vastaavasta vihjata jolla pääsisi samoihin teholukemiin (300hp). suuttimet löytyy helposti ym palikat, mutta kun tuo turbo ny ahdistaa täällä päässä.
Joo niinpäs olikin. Kun kirjotin muistelin, että vectralla oli viimeminen stage se 5. Eli oikea stage olikin se 6, mutta turbo malli on tuo TD04hlxt.
tuota td04hl-19 turboa katselin ebaystä, mutta huomasin, että se ei ole B207l (saabin 2.0t) käyvä turbo. siis myyjän antaman listan mukaan. (moottori malli B205R, B235R, B235L).
viisaammat voisi auttaa tähän kysymykseen. td04hl-19t olisiko tämä bolt-on turbo vai meneekö laippojen tekemiseksi?? Jos vaikka pääsisi helpommalla ja löytäisi tommosen bolt-on turbon.
http://www.maptun.com/tuningGuide.php?k ... istorder=5
Opelin kohdalla ei ole stage6:sta.. Stage5 on viimeinen, koska yksi on 1+
Vectra 2.0T -07 BioPower
no kyllä tuo vesa maptunilla heti oikasi kun soittelin että se on stage 6 missä on 300hv stage 5 on pienemmällä ahtimella ja noin 250hv.Ezki80 kirjoitti:http://www.maptun.com/tuningGuide.php?k ... istorder=5
tuolla sivuilla on kyllä stage 1+ ja viimonen on stage 5.
mutta tuosta nyt on turha vängätä.
mutta asiaan,tuota hlxt ahdinta vissiin on aika vaikea saada tällä hetkellä edes maptunilta mutta täytyy toivoa että tilanne paranee kesää kohti tai sitten löytyisi jotain muuta kautta.
Kunhan huvikseni nussin pilkkua. Eikös se ole kuitenkin yleinen käytäntö täällä foorumilla
Sitten asiaan. Eikös ole sama laittaa joku vastaavan kokoinen ahdin ja sit noi stage5/6 loput osat ja viedä jonnekin pajalle joka ohjelmoisi ohjelman.
Oon menossa piakkoin Kiinaan työmatkalle niin sieltähän noita turboja varmaan halvalla löytyisi
Sitten asiaan. Eikös ole sama laittaa joku vastaavan kokoinen ahdin ja sit noi stage5/6 loput osat ja viedä jonnekin pajalle joka ohjelmoisi ohjelman.
Oon menossa piakkoin Kiinaan työmatkalle niin sieltähän noita turboja varmaan halvalla löytyisi
Vectra 2.0T -07 BioPower
joo yleinen ja ärsyttävä tapa.Ezki80 kirjoitti:Kunhan huvikseni nussin pilkkua. Eikös se ole kuitenkin yleinen käytäntö täällä foorumilla![]()
taitaa vaan olla harvassa pajat jotka tohon ohjelman tekisi.pitää kysellä tolta jcarlssonilta onnistuisiko.sittenhän toi ahdin ei olisi niin väliä minkä sinne tuuppaa,tosin itse jätän noi kiinan ihmeet kyllä suosiolla hankkimatta.
Tätä jcarlsson herraa on kyllä pakko kehua, minulle tulee tuohon vagiin softa sieltä. Todella asiallinen kaveri, uskomattoman hyvin pitää yhtettä ja opastaa mitä palikkaa autoon olisi fiksua laittaa. Hieman on hinta kalliimpi näiden muiden merkkien ohjelmissa mutta niin vakuuttava kaveri osaa olla että maksaa ihan mielellään 
Jartsa kirjoitti:joo yleinen ja ärsyttävä tapa.Ezki80 kirjoitti:Kunhan huvikseni nussin pilkkua. Eikös se ole kuitenkin yleinen käytäntö täällä foorumilla![]()
taitaa vaan olla harvassa pajat jotka tohon ohjelman tekisi.pitää kysellä tolta jcarlssonilta onnistuisiko.sittenhän toi ahdin ei olisi niin väliä minkä sinne tuuppaa,tosin itse jätän noi kiinan ihmeet kyllä suosiolla hankkimatta.
Joo en itsekään kiinanihmeitä kokeilisi. Samalla reissulla ehkä käynti Japanin puolella niin sieltä voisi yrittää aitoja Mitsuja kyselläkin. Luulisi Tokiossa joku marketti löytyvän jossa turboja hyllyssä.
Vectra 2.0T -07 BioPower
Jcarlsson luultavasti tekis softan pyydettäessä, luulen vaan että ei hirveesti oo Stage 6 vielä Trionic 8:lla joten softa ei ole ihan plug&play, tosin niinhän ne kaikki Stage 3 yläpuolella on.
Eikös tuo TD04-19G käy myös B207? Mun mielestä laippa ainakin käy, eikös molemmissa ole T25? Toki sitten pitää vetää öljylinjat uusiksi, väsätä uusi downpipe ja kaikkea muuta pientä kivaa. Ja mites männät, mielestäni B207-männät ei oo kovin kestävien maineessa, ainakin B205 suositellaan about 280-300hp vakiomännillä, muuten tulee kallista metallia...
Eikös tuo TD04-19G käy myös B207? Mun mielestä laippa ainakin käy, eikös molemmissa ole T25? Toki sitten pitää vetää öljylinjat uusiksi, väsätä uusi downpipe ja kaikkea muuta pientä kivaa. Ja mites männät, mielestäni B207-männät ei oo kovin kestävien maineessa, ainakin B205 suositellaan about 280-300hp vakiomännillä, muuten tulee kallista metallia...
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla