Tässä yhteydessä: on.Paska Omena kirjoitti:[onko hölmöä parantaa valotehoa?
Päiväajovaloista pari kysymystä.
Re: Päiväajovaloista pari kysymystä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
opel is best
- 'Senator'

Eipä noista xenoneista mielestäni niin hirmuisen paljon tuota valotehoa tule lisää, että sellaisia kannattaisi ruveta vanhaan autoon virittelemään. Polttimot vaan maksaa 10 kertaa enemmän. Eri asia sitten, jos sattuu jostain löytämään orkkis xenonit jotka menee tyyliin "plug and play" paikoilleen.Tuomas kirjoitti:Tässä yhteydessä: on.Paska Omena kirjoitti:[onko hölmöä parantaa valotehoa?
Itse olen ajanut autoilla joissa on xenonit ja joissa ei, enkä ole koukkuun jäänyt. Enemmänkin näillä xenoneilla haetaan näyttävyyttä. Ainakin nuorisolla näin. Samalla tavalla kun aikoinaan karvanopilla, tummennetuilla laseilla yms.
Ite oon ainaki asentanu silleen et käynnistyy automaattisesti, eikä mikään muu valo pala samaan aikaan(vois laittaa kyl silleeki et palais takavalojenki kaa) ja mitatki on oikeat valoilla ja sopii minun mielestäni tohon facelift corsa b 99vm malliin kun siinä on se iso aukko puskurissa. valoinaki on projektori umpiot missä xenonit
ja valoteho on paljon parempi kuin himmeillä keltasilla halogeneillä, eikä niistä hajavaloakaan lähde.
Eikä maksa.opel is best kirjoitti:Polttimot vaan maksaa 10 kertaa enemmän.
Esim calibran alkuperäiset lähivalot on niin surkeat, että xenoneilla valoteho moninkertaistuu.opel is best kirjoitti:Eipä noista xenoneista mielestäni niin hirmuisen paljon tuota valotehoa tule lisää, että sellaisia kannattaisi ruveta vanhaan autoon virittelemään. Polttimot vaan maksaa 10 kertaa enemmän.Tuomas kirjoitti:Tässä yhteydessä: on.Paska Omena kirjoitti:[onko hölmöä parantaa valotehoa?
Polttimotkaan ei miljoonia maksa jälkiasennussarjaan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri