Vecu b2 Väri/navi näyttö. korjaus...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
millenium
OCF Member 2020

Vecu b2 Väri/navi näyttö. korjaus...

Viesti Kirjoittaja millenium »

Olisiko kellään tiedossa elektroniikka korjaajaa navinäytölle kun on jonkin moinen kontakti häiriö.. kun painaa keskelle näyttöö nii toimii mut muuten räpsyy ja näkyy vaan valkosta. kun näytön ottaa irti niin taas kun vähä puristaa nii toimii mut en löydä vikaa itse. olen vaan kuullut et näitä varinäyttöjäkin on eri autoihin korjailtu mut ei vaa tiä että missä..?
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
omena-b2
'Admiral'
'Admiral'

Re: Vecu b2 Väri/navi näyttö. korjaus...

Viesti Kirjoittaja omena-b2 »

millenium kirjoitti:Olisiko kellään tiedossa elektroniikka korjaajaa navinäytölle kun on jonkin moinen kontakti häiriö.. kun painaa keskelle näyttöö nii toimii mut muuten räpsyy ja näkyy vaan valkosta. kun näytön ottaa irti niin taas kun vähä puristaa nii toimii mut en löydä vikaa itse. olen vaan kuullut et näitä varinäyttöjäkin on eri autoihin korjailtu mut ei vaa tiä että missä..?
Kannattaa avata ja tarkistaa sisäiset liitokset etenkin näytön "liuska "-liittimet molemmista päistä voi tuurilla korjaantua jos on löystynyt, limeisesti kuitenkin lcd-modulissa vikaa....

Saksassa ainakin korjaavat 7v takuulla ?:

http://www.ebay.de/itm/OPEL-Omega-B-Vec ... 231c0ff67b

Käytetyn resetoidun näytön voi saada kuitenkin samaan hintaan...
Omena 2.5 TD 2001
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

millenium kirjoitti:Olisiko kellään tiedossa elektroniikka korjaajaa navinäytölle kun on jonkin moinen kontakti häiriö.. kun painaa keskelle näyttöö nii toimii mut muuten räpsyy ja näkyy vaan valkosta. kun näytön ottaa irti niin taas kun vähä puristaa nii toimii mut en löydä vikaa itse. olen vaan kuullut et näitä varinäyttöjäkin on eri autoihin korjailtu mut ei vaa tiä että missä..?
Jos hommaat uuden näytön niin....
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... f#p1915427
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
millenium
OCF Member 2020

Kiitoksia! kerrankin joku vastaa ja auttaa.. XD Just ton näkönen on se mun näyttö kun tos e-bay esimerkkikuvassa. ja kun vähäkin painaa nii rupee näkyyn. purin ja kasasin sen kontaktisprayllä kaikki putsailin.. ei ollu liuskoissa vikaa värittömien näyttöjen tapaan... joita on tullut ennen korjattua... mutta sama vika jatkuu... täytyy nyt kysellä tuolta...
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

Löytyikö tähän ikinä ratkaisua? Omegassa samaa vikaa
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
millenium
OCF Member 2020

Ei loppujen lopuksi. oli vekatronicsilla waasassa korjauksessa mutta eivät saaneet kuntoon. Kuulemma näytönohjainvika. Mersuissa ja bemareissa juuri samaa vikaa mutta mersuihin niillä oli joku kiinalainen näytönkorvike ja ohjain joka ei opelissa ja bimmerissä toiminut. Sanoi kyllä että lähintulevaisuudessa pitäisi näihinkin löytyä eli kysäistä kannattaa. 200€ olis maksanu jos olis saanu kuntoon.
Vastaa Viestiin